۱۳۹۰ آذر ۶, یکشنبه

چگونه دوشنبه های اعتراض را عملی و رادیکال کنیم?


چگونه دوشنبه های اعتراض را با توجه به رعایت نکات امنیتی می توان عملی و رادیکال کرد ?

ابتدا باید رژیم را به مرحله آماده باش دائمی بکشیم تا بتوانیم دستگاه سرکوب را خسته و سردرگم کنیم و به این منظور باید حضور و فعالیت ما دائمی باشد و با توجه به اصل غافلگیری از خلا امنیتی در مناطق مورد نظر در جهت ضربه زدن بهتر, آنهم در
نقاط بیشماری از مراکز شهر بتوانیم بهره ببریم. دشمن نباید بداند که ضربه از کجا و چه موقع بر پیکرش وارد خواهد شد. هر 2شنبه هر کسی که معترض است و خواست تغییر رژیم را دارد می تواند صرفا با حضور در نقاط پرجمعیت حضور پیدا کند. در اینگونه شیوه مبارزاتی با همان سر و وضع همیشگی و بدون بردن نماد خاصی که جلب توجه کند باید حضور پیدا کنیم در واقع تغییر آنچنانی لازم نیست که در روند زندگی ایجاد کنیم فقط باید قدم زدن یا خرید خود را در نقاط پر جمعیت شهر انجام دهیم آنهم مخصوصا در روزهای 2شنبه ولی با این حال سعی کنیم که فردی حضور پیدا نکنیم و با جمعی از دوستان خود برویم تا که چنانچه در منطقه محل حضور مردم زمینه شروع اعتراضات فراهم بود بتوانیم تاثیر بیشتری داشته باشیم به عنوان جمعی متشکل و از طرفی دیگر امنیت ما بیشتر تامین خواهد شد.
به لحاظ تبلیغی باید خبر رسانی کرد و به هر طریق ممکن خبر رسانی کنیم و به دوستان و مردم محل زندگی خود شروع حضور در خیابانها را اطلاع دهیم ولی اینبار حضور در نقطه مشخصی نیست که رژیم بتواند خود را برای سرکوب متمرکز کند بلکه هر جایی که جمعیت زیاد هست مکان مناسبی برای حضور ما می باشد.شاید در این شیوه مبارزه چند هفته اول هیچ اتفاقی نیفتد ولی مهم این است که این روز در بین مردم جا بیفتد و رژیم هر هفته نیروهایش را آماده می کند ولی نمی داند کدام هفته و در کدام نقطه شهر اعتراضات شروع خواهد شد. در این شکل مبارزه ما زندگی عادی خود را داریم ولی رژیم در حالت عادی بسر نخواهد برد ودر یک حالت انتظار و آماده باش بسر خواهد برد علاوه بر اینکه نمی داند کدام دوشنبه و در کدام نقطه شهر اعتراضات و خشم مردم شعله ور خواهد شد.



در پایان تاکید می کنم که این مطلب برای کسانی است که تصمیم خود را گرفته اند که به خیابان بروند و اگر شرایط مناسب بود با رعایت مسائل امنیتی,  هر اقدامی را که درست تر, منطقی تر و کم خطر تر بود را انجام دهند چراکه شرکت یا عدم شرکت یک تصمیم فردی است و من در این زمینه به کسی نمی گویم که چه باید بکند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر