۱۳۹۰ آذر ۹, چهارشنبه

خواهان اخراج آقازاده های مسئولین جمهوری اسلامی از کشور انگلستان شویم

  با توجه به حمله اوباش بسیجی به سفارت انگلیس خواهان آن هستیم که تمامی فرزندان مسئولین حکومت جمهوری اسلامی را حتی آنها که تابعیت دوگانه دارند را از انگلیس و تمامی کشورهای دیگر اخراج کنند و اسامی آنها و مقدارپول آنها را در بانکها و مقدار املاک ودارائی های آنها  در انگلیس و تمامی کشور های دیگررا نیز منتشر کنند.
 اکنون سئوالاتی مطرح است از جمله آنکه دولت انگلیس به چه دلیل آگاهانه به فرزندان جنایتکار جمهوری اسلامی تابعیت دوگانه داده است ? چه رابطه پنهانی  بین مسئولین نظام جمهوری اسلامی و دولت انگلیس وجود دارد? در مقابل حضور گسترده فرزندان رژیم چه امتیازاتی به دولت انگلیس داده شده است ? اگر حکومت اسلامی بهشت روی زمین است چرا فرزندان مسلمان نظام اسلامی در خارج از کشور بسر می برند ? با توجه به اینکه تنها در کشور انگلیس بیش از 500 نفر از فرزندان خانواده مسئولین نظام جمهوری اسلامی زندگی می کنند( تازه اگر آمار واقعی بیشتر نباشد) بنابراین در تمامی دنیا چه تعداد از فرزندان و وابستگان فامیلی عوامل رژیم در خارج هستند ? اگر در هر کشوری به طور میانگین 500 نفر از فرزندان مسئولین رژیم اقامت داشته باشند و چند برابر آن اقوام و وابستگان فامیلی آنها نیز در کنارشان باشد بنابراین در مجموع چند ده هزار نفر از آنها در خارج از کشور هستند? اگر هر کدام از آنها تنها 3 میلیون ایرو با خود برده باشند و در مواردی 3 میلیارد ایرو بنابراین چه مقدار از سرمایه کشور از ایران خارج شده است ? این همه پول دزدی شده از سرمایه کشور چه خسارات مالی و جانی را برای مردم ایران به همراه آورده است ? این پولهایی که باید در اختیار محرومین, بی خانمانان ,ریشه کن کردن فقر, آموزش و پرورش رایگان و بهداشت و درمان رایگان باشد توسط آقازاده های مقامات کشور اسلامی به یغما رفته است.
فرزندان و وابستگان رژیم  که در واقع لابیست های سیاست های جمهوری اسلامی در خارج از کشورهستند که همچنین اپوزسیون را شناسائی و ترورکرده اند مانند ترور غلام کشاورز, شاپور بختیار ,فریدون فرخ زاد ,قاسملو , ترور میکونوس و.....وشناسائی افراد عادی که با سیاسیون ارتباط دارند. عوامل رژیم در خارج از کشور پیش برنده سیاست ارعاب و فشار بر علیه ایرانیان خارج از کشور و در صورت لزوم حامی و پشتیبان سیاست تروریسم بین المللی هستند



۴ نظر:

  1. با توجه به حمله اوباش بسیجی به سفارت انگلیس خواهان آن هستیم که تمامی فرزندان مسئولین حکومت جمهوری اسلامی را حتی آنها که تابعیت دوگانه دارند را از انگلیس و تمامی کشورهای دیگر اخراج کنند و اسامی آنها و مقدارپول آنها را در بانکها و مقدار املاک ودارائی های آنها در انگلیس و تمامی کشور های دیگررا نیز منتشر کنند.

    پاسخحذف
  2. deeba in nazar besiar movafegh hastam.in dolat ba in vahshi bazi ha aberoye hame iranian ra dar hame jaye donia bordeh.

    پاسخحذف
  3. man khahane inam ke kolie daneshjohaye in rejime malon na tanha az englis balke az baghye keshvarha ekhraj beshan,,keifesho on ashghala mikonan badbakhtihasho maha bayad bekeshim

    پاسخحذف