۱۳۹۰ آبان ۲۴, سه‌شنبه

نامه ای به وبلاگنویس گمنام زندانی در 16 نوامبر


آری , امروز 16نوامبر 2011 مصادف با 25 آبان 1390 است که توسط جمعی از وبلاگنویسان ایران به عنوان روز جهانی وبلاگنویسان زندانی پیشنهاد شده است.
آری , روز جهانی توی وبلاگ نویس گمنامی است که در گوشه زندان خدایگان قدرت و ثروت دولت بسر می بری  . 
روز یادبود توئی که جرمت نوشتن است. نوشتن , یعنی اندیشه خود را یاد داشت کردن و  تفکر شفاهی یک انسان را کتبی کردن است.
همکار دربند وبلاگ نویسم,  دولتهایی که وبلاگنویسان را به بند می کشند از تفکر انسان آگاه و اندیشمند می هراسند چراکه ارکان قدرت خود را بر جامعه ای بنا نهاده اند که می دانند انسانی که به حقوق خود آشنا شود هرگز به حاکمیت هیچ دولتی گردن نخواهد گذاشت. کشور های دیکتاتور زده به خوبی می دانند که رشد آگاهی و عبور اخبار از سد سانسور حکومت ها می تواند باعث از بین رفتن توهم آن بخشی از جامعه شود که همیشه زیر بمب باران خبری و تبلیغاتی حکومت ها بوده اند و با گردش آزاد اطلاعات توسط شهروندان وب نویس و خبرنگار, منجر به آن خواهد شد که توده های مردم دیگر نسبت به دولت متوهم نخواهند بود و بالا رفتن سطح آگاهی مردم  باعث خواهد شد که برای احقاق حق خود به مبارزه برخیزند و تن به حاکمیت سرکوبگر ندهند.
همکار وبلاگ نویسم این را بدان که اگر حق نوشتن را از تو سلب کرده اند و جسمت را به بند کشیده اند اما نمی توانند اندیشه تو را به بند بکشند.
آری , تو را به جرم اندیشه آزادیخواهانه ات به بند کشیدن که به همین خاطر, ذلت و خواری نام دژخیم بودن و سرکوبگر بودن را برای خود در تاریخ ثبت کرده اند که بابت زندانی کردن تو هزینه سنگینی خواهند پرداخت که همانا بدنام شدنشان درصفحه تاریخ به ثبت خواهد رسید.

نظام جلالی 16.11.2011 

برای پیوستن به امضاکنندگان فراخوان می‌توانید فرم زیر را پر کنید:



برای ارائه ‌ی پیشنهادات و ارتباط با کمیته هماهنگی، می‌توانید با ما تماس بگیرید:
e-mail : Solidaritywitharrestedbloggers@gmail.com

Blog: http://www.Solidaritywitharrestedbloggers.wordpress.com

Facebook: http://www.facebook.com/pages/Solidarity-with-arrested-bloggers/125766367526538

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر