۱۳۹۰ آبان ۱۷, سه‌شنبه

سایت جهاد مجازی پس از انتقاد و افشا گری از کار افتاد


پس از آنکه اختلافات درون حاکمیتی ابعاد تازه ای یافت که آخرین نمونه آن افشاگری های سایت جهاد مجازی (گروه هکری و سایبری جهاد مجازی ، امنیت سایت و سرور ، مختص وبلاگ نویسان ارزشی و حزب اللهی )  بود اینک سایت جهاد مجازی که خودش مشغول هک کردن سایتها و ایمیل ها بود ظاهرا هک شده و فعلا از کار افتاده است البته باید دید که دچار
سرنوشت سعید امامی خواهند شد یا اینکه از کهریزک سر در خواهند آورد یا شاید هم کارت قرمز و اخطار خواهند گرفت .
اینکه اجنه این سایت را اداره می کرده اند یا اینکه با شیاطین ارتباط داشته اند و انحرافی بوده اند یا فتنه ای یا یک چیز جدیدی تو همین مایه ها که بستگی به شدت جنگ باند های مافیایی درون حکومتی دارد .

انتقاد از تز‌های «احمقانه» حزب‌الله در جنگ نرم

سایت محافظه کار  «جهاد‌ مجازی» با اعلام «انحراف اخلاقی» گروهی از نیرو‌های حزب‌الله در فضای مجازی فارسی زبان٬ «تز‌های احمقانه» آنها در «جنگ نرم» را بی‌ثمر و ناموفق دانسته است.
این سایت محافظه‌کار نوشته اختلاس سه هزار میلیارد تومانی «در مقابل‌ خرج‌های غیرضروری و بی‌برنامه نهاد‌های انقلابی {در حوزه جنگ نرم} عددی» محسوب نمی‌شود.
این سایت محافظه‌کار خطاب به «مسئولین فعالان ارزشی حوزه اینترنت» آورده است آنها باید «پاسخگو باشند از مشکلاتی که برای بسیاری از خواهران در اینترنت بوجود آمده با خبر هستند؟»
سایت «جهاد مجازی» از این مسئولان خواسته است: «پاسخگو باشند که چرا به این نتیجه نرسیده‌اند که امت حز‌ب‌الله فعال در بخش سایبر جنبه اختلاط را ندارند؟»
این سایت در ادامه این پرسش را مطرح کرده است: «چرا بسیاری از خواهران فعال در این بخش {اینترنت} که از قدیم کار می‌کردند امروز چادر و دین و مذهب را فقط بخاطر مسائل غیر اخلاقی که از امثال من و شما در نت دیده‌اند کنار گذاشته‌اند؟»
«جهاد مجازی» افزوده مسئولان باید «پاسخگو باشند که چرا ما هر ایمیلی از امت حزب‌الله فعال در حوزه سایبر را هک می‌کنیم می‌بینیم به امر شریف مخ‌زنی مشغول بوده؟ مگر شما خود را مسئول و پرچم‌دار این دوستان نمی‌دانید؟ این چه اوضاعیست؟»
این سایت در بخش دیگری از یادداشت خود از نحوه اختصاص بودجه «جنگ نرم» انتقاد کرده و نوشته است این بودجه در اختیار کسانی قرار گرفته که پیش‌تر استفاده از اینترنت را «حرام» می‌دانستند.
«جهاد مجازی» از مسئولین «شورای هماهنگی فعالین سایبری انقلاب اسلامی»٬ «حزب‌الله سایبر» و وزارت ارشاد خواسته درباره اهداف و بودجه‌های خود توضیحاتی ارائه کنند.
این سایت در ادامه از یک نهاد انقلابی که با چند صد میلیون بودجه اقدام به راه‌اندازی سایت‌های «ارزشی» کرده٬ پرسیده کدام یک از این سایت‌ها در روز بیش از هزار بازدید کننده دارند؟
این سایت محافظه‌کار اضافه کرده برخی نیرو‌های حزب‌اللهی «از هر موضوعی هم برای جذب بودجه استفاده می‌کنند. هر شب دعایمان این است که‌ ای کاش این اسلام بیدار نمی‌شد و همانطور خواب می‌ماند که بیداری اسلامی مثل جنگ نرم چماق نشود بر سر مردم بدبخت ملت ما که پول‌هایشان خرج تز‌های احمقانه این آقایان شود.»


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر