۱۳۹۳ اردیبهشت ۲۹, دوشنبه

نگاه کنید, چگونه زنان ایران با دست خالی و بدون حجاب ترس به جان نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی انداختند




 زنان آزادیخواه و برابری طلب ایران از بدو به روی کار آمدن جمهوری اسلامی از سال ۱۳۵۷ علیه رژیم زن ستیز جمهوری اسلامی برای بدست آوردن حقوق اولیه انسانی خود همچنان، بدون وقفه مبارزه می‌کنند.

 اخیرا زنان دلیر ایران ابتکار آزادی خودشان را تحت پروژه «آزادی‌های یواشکی زنان در ایران» به جمهوری اسلامی و قوانین قرون وسطائی آن به دست گرفتند و با این کنش خود بار دیگر نیروهای مزدور جمهوری اسلامی را به واکنش که ذیلا مشاهده می‌کنید، وا داشتند:

فعالین سایت افسران جنگ نرم وابسته به جبهه پایداری با ایجاد پیج فیسبوکی به نام حجاب همیشه پایدار می‌نویسند:

 «شماره تلفن.... ستاد خبری بسیج.... در صورت مشاهده هرگونه منکرات و بد حجابی و مواردی که فکر می‌کنید نیروی انتظامی پیگیری نمی‌کند با شماره تماس...... (ستاد خبری بسیج) ارتباط برقرار کنید...»

بازماندگان شهدا ,جانبازان ,آزادگان و رزمندگان 8 سال جنگ خانمان سوز:

در صورت مشاهده هرگونه آزار و اذیت توسط اوباش بسیجی در رابطه با حجاب و نوع پوشش و مواردی که فکر میکنید این نیروی مزدور سلب آسایش و سلب آزادی فردی شما را کرده است با صفحه ما ( بازماندگان شهدا ,جانبازان ,آزادگان و رزمندگان 8 سال جنگ خانمان سوز) ارتباط برقرار کنید و اسامی و عکس آنها را در اختیار ما بگذارید و با گرفتن عکس از صحنه دخالت بسیجیان در زندگی خصوصی مردم ما را یاری کنید.از ترس صورت های خودشان را پوشاندند.آن هم از ترس مردم.تازه هنوز ما دست به تفنگ های خاک خورده خود نبردیم.
ما همان هایی هستیم که پدرانمان و خودمان با حمایت مردم در مقابل ارتش صدام ایستادند و ایستادیم و قسم به خون شهدایمان و همرزمانمان که هر گونه آزار و اذیت دختران و پسران این مرز و بوم را بی پاسخ نخواهیم گذاشت.

پاینوشت : پیج "حجاب همیشه پایدار" که توسط سازندگان مستند "من روحانی هستم" , جبهه پایداری , سایت رجانیوز و ارگان های امنیتی وابسته ایجاد شده است.
یاسر جلالی، مدیر سفیرفیلم به نمایندگی از موسسه توزیع کننده، حجت نیکی ملکی، مسئول شبکه اجتماعی افسران و زهرا حقی و خانم سیاوشی، نماینده گروه چند رسانه ای شفق مدیا (شفق مدیا وابسته به سپاه پاسداران ) و مسئول تحقیقات مستند «من روحانی هستم»