۱۳۹۰ آذر ۴, جمعه

رزمایش 50 هزار نفری بسیجیان در تهران و رابطه آن با انفجارات انبار موشکی اخیر و جریان انحرافی


زمانی که انبارموشکی سپاه پاسداران رژیم منفجر شد من نوشتم که :  "چنین انفجار مهیبی نشانه اقتدار پوشالی و ضربه پذیری رژیم است چراکه انفجارهای مهیب  انبار موشکی سپاه پاسداران هر چه که علت آن باشد ولی مسلما برای رژیم نتیجه اش باخت , باخت بود. علت آن , چه سهوی باشد و چه عمدی , نشان می دهد که رژیم پوشالی تر از آن چیزی است که تصور آن می رود. رژیم با برگذاری مانورهای گوناگون جنگی و صرف هزینه های سنگین مالی تلاش می کند که اقتدار خود را به نمایش بگذارد حال آنکه این حادثه نشان داد که رژیم توانائی حفظ انبار های موشکی خود را ندارد تا چه برسد که بخواهد از آنها استفاده کند. "
بنابراین علت برگذاری چنین مانوری در جهت نشان دادن اقتدار نظامی رژیم است چراکه بعد از انفجار انبار موشکی رژیم و کشته شدن ده ها سپاهی اینک رژیم تلاش می کند که چهره اقتدار بر باد رفته را ترمیم کند و برای مخالفین داخلی , خارجی و رقبای داخلی مانند جریان انحرافی خط و نشان بکشند چراکه رئیس ستاد کل نیروهای مسلح سرلشکر حسن فیروزآبادی در این همایش نظامی گفت: "بسیجی انحراف را تحمل نمی کند.
 وی در ادامه با تاکید بر اینکه انتظار از بسیجیان در شرایط امروزی این است که تقوای پرهیز و ستیز داشته باشند گفت: تقوای پرهیز ممانعت از انحراف از ولایت فقیه، نظام و خطوط اصلی تعیین شده از سوی رهبری است که بسیجی در هر کجا که چنین انحرافی بوجود آید در مقابلش می ایستد و انحراف را تحمل نمی کند.
 سرلشکر فیروزآبادی افزود: در تقوای پرهیز، وقتی بسیجی در جامعه حضور دارد به مسیر انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران که از سوی ولی فقیه ترسیم می شود به طور کامل و بدون انحراف ادامه می دهد و البته انحرافهای خیلی جزئی اهمیتی ندارد و با امر به معروف و نهی از منکر این موارد را اصلاح می کند؛ اما انحراف از اصل ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی ایران و خطوط اصلی راهبردی را که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی ترسیم شده است، تحمل نمی‌کند و جلوی انحرافات می‌ایستد.
سرلشکر فیروزآبادی افزود: استراتژی بت شکنی بسیج امروز کمر آمریکا و صهیونیست‌ها را شکسته است و هر کس به فکر تجاوز به کشور ما باشد باید قبل از آن خود را آماده دریافت سیلی های مستحکم و مشت‌های قدرتمند ارتش، سپاه، بسیج و ملت بزرگ ایران اسلامی بکند. 
سرلشکر فیروزآبادی با بیان اینکه رزمایش 50 هزار نفری بسیجیان استان تهران با شعار ائتلاف جهانی اسلامی و پشتیبانی از بیداری اسلامی و مستضعفان به پاخاسته در جنبش تسخیر وال استریت و مخالفان ابرسرمایه داری در غرب برگزار شده است، نشان می دهد بسیج نهادی همیشه هوشیار و بیدار است.


 " به گزارش خبرنگار مهر، علی ابوالحسنی دبیر رزمایش 50 هزار نفری فدائیان انقلاب جهانی اسلام که امروز صبح در مقابل لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد، گفت: ما بسیجیان همواره برای دفاع از اسلام و ایران آماده بوده و کفن خود را پوشیده ایم و از هیچ تهدیدی هراس نداریم.
وی به رزمایش امروز اشاره کرد و گفت: ما با این همایش آمادگی خود را به دنیا نشان دادیم.
ابوالحسنی با اعلام اینکه حضور بسیجیان در این همایش فراتر از انتظار ما بود، تصریح کرد: دشمن بداند این جا عراق و افغانستان نیست و در صورت تعرض آن چیزی را که از آسمان مشاهده خواهد کرد فرش قرمز پیش پای او نخواهد بود بلکه جوی خون سربازانش خواهد دید.
وی با اعلام اینکه هر حرکت خطایی را با قدرت و صلابت پاسخ خواهیم داد، گفت: همایش امروز حرکتی در حمایت از بیداری اسلامی در منطقه و جهان به شمار می رود که ما بدین وسیله  برای پشتیبانی از آنها اعلام آمادگی کردیم. "

البته اینبار برای جریان فتنه خط و نشان نکشیدند چراکه فکر می کنند توانسته اند اعتراضات مردمی را مهار کنند حال آنکه فنر خشم مردم حسابی فشرده شده است و به موقع دودمان رژیم را بر باد خواهد داد.


البته معلوم نیست که چرا برای خط و نشان کشیدن برای جریان انحرافی و یک جنگ احتمالی مانور ضد شورش می دهند . احتمالا می خواهند با تفنگ پینت بال 
به سمت اجنه مربوط به جریان انحرافی یا به سمت ناوهای هواپیما بر شلیک کنند چراکه از انبار موشکی برای تخریب انبار مهماتشان استفاده می کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر