۱۳۹۰ آبان ۱۵, یکشنبه

حکایت جنگ نرم رژیم از دیدگاه طنز نویس نرم زبان


نتیجه مبارزه رژیم در توهم جنگ نرمشان به آنجا کشید که خودشان نرم شدند مانند نرم تنان و ایمیل یکدیگر را به نرمی هک کردند و  خواهران بسیجی را نرم کردند و به آن مشغول شدند و بودجه اختصاصی از ثروت ملی در این زمینه را نرم نرم خوردند و در بهترین حالت از کتب اسلامی کپی نرم گرفتند  و در سایت ها و وبلاگهای خود نرم نرمک گذاشتند  و همان تبلیغات اسلامی را که 33 سال است به خورد مردم می دهند اینبار در سایتها آنچنان نرم منتشر کرند که بدین وسیله جنگ نرم کرده باشند و نامش را جهاد سایبری نرم گذاشتند غافل از اینکه جوانان از دست خرافات مذهبی رژیم و سانسور به اینترنت پناه آوردند تا از نفوذ نرمشان در امان باشند.
تئورسین های رژیم سالها نرم , نرم از خطر هجوم فرهنگی گفتند و نوشتند و  بخش قابل توجهی از درآمد پول نفت و گاز مردم را به این بهانه به توهم جنگ نرم اختصاص دادند و خیلی نرم پولها را مولا خور کردند در حالی که تازه معلوم شده است اصلا هدف از طرح هجوم فرهنگی گرفتن بودجه و اختصاص بخشی از درآمد تولید ناخالص ملی به این امر بوده است که فقط یک فقره آن پنج تریلیون ریال از طرف مجلس به آن اختصاص یافت
http://www.youtube.com/watch?v=pkC53QiWG5Eدر زمینه جنگ نرم می خواستند سایه جوانان را در اینترنت با تیر بزنند اما یکدفعه معلوم شد که سایه خودشان را با تیر زده اند و در این هنگام است که جهاد سایبری به پایان نزدیک می شود و مسلمین اینترنتی حزب الهی اینبار منتظر ظهور مهدی از چاه در اینترنت هستند و همچنان منتظر فرج آقا امام زمانشان در اینترنت نشسته اند و آیه مربوطه را نرم نرم می خوانند و فعلا تا ظهور آقا امام زمانشان در اینترنت نرم نرم مشغول زدن مخ خواهران حزب الله هستند.


طنز نویس نرم زبان 06.11.2011

سایت ارزشی جهاد مجازی در مطلبی نوشت: 






سوالی که بعد از انتشار خبر اختلاس سه هزار میلیاردی از سیستم امن و مطمئن و پاک بانکی کشور ذهن ها را مشغول کرده این است که آیا این سه هزار میلیارد در مقابل خرج های غیر ضروری و بی برنامه دستگاه های دولتی بخصوص نهاد های انقلابی عددی هم حساب می شود؟
به هر حال خوب یاد بد ، درست یا غلط این سوال در ذهن مردم بخصوص قشر مذهبی و ارزشی که به قول خودشان در حوزه جنگ نرم و سایبر فعالیت می کنند بوجود آمده است. .
متاسفانه بعد از سخنان حضرت آقا در مورد جنگ نرم و فعالیت در این حوزه ، بسیاری از آقایان که اکثرا می شناسیم و از ارتباطشان با نهاد های انقلابی با خبر هستیم بدون اینکه تخصصی در این زمینه داشته باشند یا در این موضوع کار کرده باشند مسئولیت فعالیت در این حوزه را بدست گرفتند و شروع به جذب نیروهای حزب اللهی که از جیب خودشان و در راه رضای خدا سال ها قبل از اینکه این آقایان فکر فعالیت در این حوزه باشند و زمانی که این آقایان اینترنت را حرام می دانستند و جنگ نرم را خاک بازی در جنوب کشور می دیدند ، نمودند.
خودمان بودیم ، دوستانمان بودند و ...
به هر حال دیدیم و می بینیم چه پول هایی بدون هدف ، بدون بررسی کارشناسی در این حوزه خرج می شود. یادش بخیر چند هفته پیش که بسیج قرار بود از جلوی سردار عزیز ، عزیر جعفری رژه برود یکی از دوستانمان در آن رژه گفت : یک پولی داده شده که خرج بشود دیگر ، یگان ویژه بعد از 10 سال نتوانست یک یگان نمونه موتوری داشته باشد اینها یک شبه یگان نمونه می خواهند که فردا عکس بگیرند و گزارش کنند و بفرستند برای آقا.
اما  بعد از گذشت چند سال از فرمان مقام معظم رهبری در مورد فعالیت در حوزه جنگ نرم غیر از نتیجه ای که دوستان بسیجیمان در مورد مانور ها و رژه هایشان گرفتند به نتیجه دیگری رسیدیم که بسیاری از بودجه های حوزه جنگ نرم از راه های مختلف و قانونی به جیب این آقایان و متاسفانه دوستانمان که روزی برای رضای خدا از جیبشان کار می کردند سرازیر می شود.
مسئولین شورای هماهنگی فعالین سایبری انقلاب اسلامی پاسخگو باشند که نتیجه هزینه هایی که برای این شورا شد چه بود؟! چرا منحل شد؟ چه کسی منحل کرد؟ با رای چه کسانی منحل شد؟
مسئولین حزب الله سایبر پاسخگو باشند ، چه هدفی از راه اندازی این گروه  دارند ، در این مدت هزینه این همایش ها چند میلیون تومان شد؟ نتیجه این همایش ها چه بود؟
مسئولین وزارت فرهنگ پاسخگو باشند ، نتیجه نمایشکاه رسانه های دیجیتال بخش وب سایت ها چه بود؟  چرا خون به قول خودشان ارزشی ها را از خون بقیه فعالان در این حوزه رنگین تر می بینند و غرفه ها را بصورت رایگان به ارزشی ها تقدیم می کنند؟
مسئولین آن نهاد انقلابی پاسخگو باشند که در بین این چند ده وب سایت بی ارزش به قول خودشان ارزشی که چند صد میلیون خرجش کرده اند کدام یک از آنها ، 1- از نرم افزار های رایگان مدیریت وب سایت استفاده نکرده اند؟  2-بازدیدشان بیشتر از روزی 1000 بازدید است؟   3-نتیجه فعالیتشان در جامعه دیده شده؟  4- نتیجه فعالیتشان در وب سایت های خارجی مشاهده شده؟  5- هک نشده اند؟  6- از نظر فنی مشکل نداشته اند؟  و ...
مسئولین فعالان ارزشی حوزه اینترنت پاسخگو باشند که از مشکلاتی که برای بسیاری از خواهران در اینترنت بوجود آمده با خبر هستند؟ پاسخگو باشند که چرا به این نتیجه نرسیده اند که امت حزب الله فعال در بخش سایبر جنبه اختلاط را ندارند؟ پاسخگو باشند که چرا بسیاری از خواهران فعال در این بخش که از قدیم کار می کردند امروز چادر و دین و مذهب را فقط بخاطر مسائل غیر اخلاقی که از امثال من و شما در نت دیده اند کنار گذاشته اند؟  پاسخگو باشند که چرا ما هر ایمیلی از امت حزب الله فعال در حوزه سایبر را هک می کنیم می بینیم به امر شریف مخ زنی مشغول بوده؟ مگر شما خود را مسئول و پرچم دار این دوستان نمی دانید؟ این چه اوضاعیست؟!!!!!
این آقایان از هر موضوعی هم برای جذب بودجه استفاده می کنند. هر شب دعایمان این است که ای کاش این اسلام بیدار نمی شد و همانطور خواب می ماند که بیداری اسلامی مثل جنگ نرم چماق نشود بر سر مردم بدبخت ملت ما که پول هایشان خرج تز های احمقانه این آقایان شود. به خدا قسم مردم شریف ایران اگر ببینند در حوزه ای واقعا فعالیت می شود و حس کنند کاری به نتیجه می رسد از نان شبشان از فرش زیرپایشان می زنند تا این حرکت به نتیجه برسد ولی وقتی می بینند از نان شب زن و بچه شان زده می شود برای اینکه امثال ما با جوملا و ورد پرس رایگان روی سرور آمریکایی سایتی بزنیم و به امر شریف کپی پیست مشغول باشیم 5 تا خانم و 5 تا آقا را جمع کنیم و ساختمانی و امکانات بگیریم و چند ده یا چند صد میلیون پول از بیت المال خرج کنیم و آخرش هم همه با هم فامیل بشویم و دیگر هیچ ، دستشان را هم می بوسم که به حزب اللهی جماعت فحش بدهند و به ما بدبین باشند.
به هر حال اگر این آقایان خود را مسئول این حوزه می دانند و اینترنت آمریکایی را ارث پدریشان می بینند و خود را مخترع اینترنت می دانند ، باید به این سوالات هم پاسخ دهند و ابهاماتی که در ذهن دوستانی که در این حوزه فعالیت می کنند وجود دارد را برطرف کنند.
یادش بخیر در آن همایش سایبری حجت الاسلام شهاب مرادی به چه نکته جالبی اشاره کردند و فرمودند: حال می کنید دیگه ، خودتون از خودتون تقدیر می کنید این به اون جایزه میده اون به این جایزه می ده همتونم خودتونو عمار می دونید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر