۱۳۹۱ شهریور ۳, جمعه

آیاخطاب احمد خاتمی تنها به جنبش اعتراضی مردم است ?


امام جمعه موقت تهران  آیت‌ دولا احمد خاتمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه هشدار داد: "همان فتنه‌گرانی که در سال 88 فرصت سوزی کردند و طلایی‌ترین فرصت‌ها را برای  نظام اسلامی تباه کردند، در پی آن هستند که این فرصت را نیز بسوزانند. اینجا سخن از منافع یک باند و جناح نیست، بلکه منافع یک ملت می‌باشد.
وی با بیان این که متأسفانه امروز شاهدیم که همان فتنه‌گران در پی آن هستند که این فرصت ارزشمند را نیز بسوزانند؛ خطاب به آنها گفت: شما ا گر با مبانی نظام اسلامی هم همراه نیستید، چرا با ایران اسلامی مخالفت می‌کنید و منافع ایران اسلامی را می‌سوزانید؟ به خود آیید و کاری نکنید که پروند شما سیاه‌تر از این که هست، شود! بگذارید این اجلاس بدون مسئله و حاشیه به نفع ایران اسلامی رقم بخورد.
به خود آیید و بدانید که اگر به توطئه‌هایتان ادامه دهید، همانگونه که در سال 88 ناکام ماندید، در این جریان هم ناکام خواهید ماند."
با توجه به اینکه فراخوان های زیادی تاکنون برای اعتراض در زمان برگزاری شانزدهمین اجلاس سران عدم تعهد که قرار است از پنجم تا دهم شهریور در تهران برگزار شود داده نشده است آیا براستی هراس حاکمیت فقط از مردم معترض ( جنبش سبز) است یا اینکه علاوه برآن, شکاف و کشاکش باندهای مافیایی درون حاکمیت آنچنان افزایش پیدا کرده است که خود می دانند که در چه شرایط شکننده ای بسر می برند و بعید نیست ترس حاکمیت از درون و از بیرون(مردم معترض جامعه)باشد.قطعا اگر رژیم احساس ترس و ضعف نمی کرد بنابراین احمد خاتمی اصلا هیچگونه اشاره ای به جنبش اعتراضی نمی کرد و رژیم اطلاعات دقیقی از وضعیت شکننده خود دارد و می داند که انزجار مردم از حاکمیت و خشم مردم آنچنان متراکم شده است که هر زمان امکان دارد توازن قوا را برهم زند و مردم بر ترس خود غلبه کنند و قدرت دوباره خود را باور کنند و دودمان آخوندی را بر باد فنا دهند و سلسله آخوندی منقرض شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر