۱۳۹۱ شهریور ۱, چهارشنبه

شعار نویسی و حضور در خیابانها همزمان با اجلاس عدم تعهد اتحاد در عمل است


دولت ایران اعلام کرده است که دستگاه های دولتی در تهران به مناسبت شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها در روزهای سه شنبه تا شنبه (هفتم تا یازدهم شهریور) تعطیل خواهد بود.
به نوشته ندای سبز آزادی: " تعطیلی پنج روزه تهران، تعطیلی مجلس، لغو بخشی از پروازهای فرودگاه مهرآباد، طرح های ویژه انتظامی ازجمله جمع‌آوری متکدیان، و به تعلیق درآوردن پیمان روادید با بعضی کشورها و عدم صدور ویزای سفر به ایران، از اقدامات حاکمیت برای برگزاری بی دردسر اجلاس اعلام محسوب می شود."

 شعار نویسی , حضور پیاده در خیابان ها, ریختن آشغال در خیابانها , عدم ترک تهران, رفتن به تهران جهت دیدار با فامیل و دوستان, برهم زدن نظم شهر به هر شکل ممکن,ایجاد سروصدا به هر شکل ممکن,حضور با ماشین و ایجاد ترافیک,شعار بر بالای پشت بام ها و زدن تلفن از باجه های تلفن عمومی و کشیدن آتش نشانی به نقاطی که محل تردد سران اجلاس عدم تعهد است و هر گونه ابتکاری که نیروهای امنیتی انتظار آن را نداشته باشند و در عین حال برای مردم در این مبارزات مدنی بی هزینه و بی خطر باشد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس
"جانشين فرمانده نيروي انتظامي از آمادگي کامل پليس براي تامين امنيت اجلاس سران کشورهاي جنبش عدم تعهد خبرداد و افزود: کليه اقدامات و تدابير امنيتي از نقاط مرزي تا داخل کشور پيش بيني شده تا امنيت کاملي را براي برگزاري هرچه بهتر اجلاس شاهد باشيم.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، سردار رادان در گفتگو با خبرنگار ما، اظهارداشت: نيروي انتظامي از يک ماه و نيم گذشته اقدامات خود را براي بر آورد ها و آمادگي هاي لازم در زمينه برقراري امور امنيتي اجلاس، در دستور کار خود قرار داده است. 
 وي با بيان اينکه دغدغه اصلي مسئولان، ترافيک در شهر تهران است، گفت: مسئولان در تلاش هستند در مدت اجلاس، ترافيک در شهر تهران روان تر شود.
 وي در ادامه تصريح کرد: تعطيلات شهر تهران با توجه به پايان ماه مبارک رمضان و زمان باقي مانده از فصل تابستان، فرصت خوبي براي سفر است به همين منظور طرح آمادگي کامل پرسنل راهنمايي و رانندگي در داخل شهرها و بيرون شهرها پيش بيني شده است.
جانشين فرمانده نيروي انتظامي با بيان اينکه دشمنان تلاش بسيار کردند تا اجلاس در تهران برگزار نشود كه اين اقدام دشمن، نشان مي دهد که برگزاري اين اجلاس چقدر اهميت دارد، تصريح کرد: برگزاري اين اجلاس در اين سطح نشان دهنده اقتدار نظام جمهوري اسلامي است و اين مسئله بيانگر امنيت و ثبات ايران در سطح بين المللي مي باشد.
سردار رادان تاکيد کرد: کشور ما امن ترين کشور جهان است و کليه اقدامات و تدابير امنيتي از نقاط مرزي تا داخل کشور پش بيني شده تا امنيتي کامل را براي برگزاري هرچه بهتر اجلاس شاهد باشيم."

۳ نظر:

  1. اعلام جزييات زمان ومكان برنامه اعتراضات مردمي دانشجويان سبز تهران
    در ايام اجلاس عدم تعهد
    http://www.akhbar-rooz.com/article.jsp?essayId=47404

    لطفا هر چه سريعتر دربالاترين وسايتهاي ديگر با تهيه پوستر تكثير واطلاع رساني كنيد.

    پاسخحذف
  2. فوري/ اعلام شد
    تكثير كنيد / اطلاع رساني كنيد / پوستر بسازيد

    جزييات زمان ومكان اعتراضات دانشجويان سبز در ايام اجلاس عدم تعهد

    http://www.akhbar-rooz.com/article.jsp?essayId=47404

    پاسخحذف
  3. هموطن گرامی . همانطور که می دانید کنفرانس کشورهای غیر متعهد در تهران از یکشنبه 5 شهریور تا جمعه 10 شهریور برگزار می شود. این بهترین زمان برای تظاهرات و اعتراض های جمعی روی پشت بام هاست چون با وجود سران کشورهای مختلف رژیم نمی تواند از سلاح سرکوب خود به راحتی استفاده کند.

    رژیم فاشیستی سهمیه بنزین را افزایش داده تا به این وسیله مردم به مسافرت بروند.باید به دیگران اطلاع دهید که این بهترین فرصت برای تظاهراتی بزرگ و اعتراضات بزرگ است. به این صفحه بپیوندید و به دیگران اطلاع دهید
    http://www.facebook.com/IranFreedom2012

    پاسخحذف