۱۳۹۱ مرداد ۱۷, سه‌شنبه

بیاینه حمایت پناه جویان وورتسبورگ از پناه جویان معترض شهر تریر در استان راینلند فالز


بیاینه حمایت پناه جویان وورتسبورگ از پناه جویان معترض شهر تریر در استان راینلند فالز که با تازه گی اعتراض خود را علیه شرایط نابرابر پناهنده گی در المان شروع کرده اند.

ما را در کنار خود دارید...

امروز یک صدو چهلمین روز از اعتراض خیابانی پناه جویان وورتسبورگ است،با غرور می توانیم بگوییم که امروز دیگر این اعتراض وورتسبورگ نیست و در سرار آلمان در حال گسترش است.این اعتراض امروز نه تنها در ایالت بایرن نمانده است بلکه به ایالت های دیگری نیز کشیده شده است.
این جنبش تا به امروز در شهرهای وورتسبورگ و رگینزبورگ، آوب،بامبرگ،دوسلدورف و برلین بوده است.اما امروز شاهد شروع این جنبش در ایالت دیگری نیز هستیم که راینلند فالز شهر تریر می باشد.
ما پناه جویان وورتسبورگ ضمن اینکه اعلام می کنیم که تا رسیدن به وضعیت مطلوب پناهنده گان در المان به مبارزه ادامه می دهیم بلکه حمایت خود را از پناه جویان شهر تریر اعلام می داریم و تلاش می کنیم که تجربیات خود را در طول این 140 روز با کمال میل در اختیار انها قرار بدهیم،زیرا همانطور که گفته شد امروز این یک جنبش پناهنده گی علیه شرای
ط نابرابر و غیر انسانی پناهنده گی در آلمان می باشد و باید به سرانجام مطلوب پناه جویان برسد.
در طول این چند ماه مبارزه هماهنگ در وورتسبورگ و دیگر شهر های آلمان دستاوردهای بسیاری داشته ایم ودولت آلمان خوب متوجه شده است که دیگر نمی تواند هر برخوردی با پناه جو بکند و به جای پاک کردن صورت مسئله باید تدبیری بیندیشد و با جوابی قانع کننده پناه جو را راضی نگه دارد.
پناه جو باید بداند که خودش می تواند خودش را سازما ندهی بکند و پناهنده گی را که حق اوست دریافت بکند،پناه جو باید اگاه باشد که نباید صبر کند تا دولت آلمان برای او تصمیمی بگیرد که موجب شود عمر و زندگی اش را در کمپ های پناهنده گی که چیزی شبیه اردوگاه های اجباری ست تلف کند.ما انسانیم و حق زنده گی انسانی داریم و هیچکس نباید شرایط زندگی نابرابر را به ما تحمیل کند.
در کشورهای خود علیه شرایط غیر انسانی مبارزه کرده ایم و امروز اینجا هم همین کار را می کنیم و تن به سیاست های کثیف سرمایه داری و نابرابر دولت ها نمی دهیم.
با درود به پناه جویان شهر تریر و به امید موفقیت پناه جویان وورتسبورگ

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر