۱۳۹۱ مرداد ۲۵, چهارشنبه

فراخوان گزارشگران: ما ساکت نمی مانیم!


خاوران یادگار عزیزان ماست. انگیزه ای برای خروش و فریاد مردم ما بر بیدادی تاریخی است. وظیفه خود میدانیم که در امتداد مبارزه با فراموشی و خاموشی تابستان هر سال را رساتر از گذشته در پی حقیقت یابی و افشای جنایات گسترده جمهوری اسلامی در قتل عام زندانیان سیاسی در زندانها ی سراسر کشور در دهه شصت و بویژه کشتار سراسری زندانیان سیاسی در تابستان شصت و هفت و در جستجوی ابزار مستقل و غیر وابسته  برای دادخواهی از بخون خفته گان در ( لعنت آباد ) خاوران تهران باشیم. عزیزان ما آنجا آرام گرفته اند زیرا که از کنج مخوف زندانهای شما به افق رهائی خیره شدند و بر شکنجه های روزانه و مکرر مزدورانتان وقعی نگذاشتند.مرگ با افتخار را در برابر زندگی بی اختیار ترجیح دادند و دوش تا دوش وآغوش به آغوش خفته اند. قطعا لحظاتی پیش از آنکه ضحاک و ضحاکان زمان جان پاک آنان را بگیرند با خود اندیشه کرده اند که آیندگان و نسلهای جدید این برگ از تاریخ خونین حاکمیت را فراموش نخواهند کرد و افقی سرشار از عدالت و حقیقت را در برابر خود داشته اند.
زنده باد یاد شورآفرین بخون خفتگان خاوران و سایر گورهای جمعی سراسر کشور
ما فعالین سیاسی – اجتماعی – فرهنگی و هنری ضمن محکوم نمودن کشتار زندانیان سیاسی بی دفاع در دهه شصت و بویژه تابستان 1367 توسط جمهوری اسلامی خواهان جلب توجه , و اعتراض افکار عمومی جهانیان برای بازخوانی این جنایت  و محکوم کردن آن هستیم
اسامی کشتارشدگان این مقطع زمانی در زندانهای کشورمان در این آدرس قابل دسترسی است

این فراخوان همراه با اسامی تا انتهای فصل تابستان باز خواهد بود و سپس با یاری دوستان و ترجمه بزبانهای رایج به نهادهای حساس بین المللی در سراسر جهان ارسال خواهد شد.
لیست کامل حمایت کنندگان با آغاز ماه شهریور منتشر خواهد شد.
گزارشگران

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر