۱۳۹۱ شهریور ۱۷, جمعه

مسیر حرکت پناهجویان معترض با ماشین از وورتسبورگ به برلین و عبور از 16 شهر دیگر



پناهجویان معترض در ادامه ی تلاش­ های خود، یک راهپیمایی بزرگ از شهر ورتسبورگ به برلین (حدود 420 کیلومتر) را برنامه ریزی کرده ­اند که از امروز شنبه 8 سپتامبر شروع خواهد شد.
 پناهجویان اعتصابی که در سراسر آلمان دست به اعتصابی هماهنگ و قدرتمند زده اند، به نشانه اعتراض به قانون محدوده تردد تصمیم گرفته اند که در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۱۲ به طور عملی متن این قانون را، که طبق آن هر پناهجو موظف به زندگی اجباری در محدوده ای مشخص می باشد، زیر پا بگذارند و طی یک حرکت هماهنگ و برنامه ریزی شده که فارغ از هرگونه دخالت حزبی و گروهی، صرفا به دست پناهجویان پیشبرده خواهد شد، به صورت گروهی از این محدوده خارج شوند.
طیق برنامه ریزی انجام شده توسط کمیته هماهنگی اعتصابات پناهجویان به همراه فعالین این حوزه، پناهجویان در تاریخ 8 سپنامبر 2012 در ۲ مسیر مجزا قصد عزیمت به هدف گردهمایی در شهر برلین را آغاز خواهند کرد. مسیر اول مسیری پیاده از شهر ورتسبورگ، بعنوان شمالی ترین شهر ایالت بایرن به مقصد برلین خواهد بود و مسیری دیگر توسط وسایل نقلیه از غرب کشور آلمان خواهد گذشت و هر دو در یک زمان مشخص، در شهر برلین به یکدیگر خواهند پیوست. این حرکت توسط پناهجویان دو استان جنوبی کشور آلمان (بایرن و باتن بوتنبرگ)، که بناست از شهر ورتسبورگ استان بایرن آغاز کننده این حرکت باشند شروع خواهد شد اما مختوم به این دو ایالت نخواهد بود. طی این حرکت اعتراضی قرار است که از پناهجویان مستقر در کمپ های شهرهایی که این دو مسیر از آنها عبور می کنند دعوت حضوری برای پیوستن به چنین اعتراضی بعمل آید.


پناهجویان معترض قصد دارند پس از رسیدن به برلین به یک اعتصاب همگانی نامحدود تا حصول تمامی خواسته هایشان دست بزنند.

تاریخ و مسیر حرکت پناهجویان معترض سواره از وورتسبورگ به برلین و  16 شهر دیگری که از آنها عبور خواهند کرد و با رسیدن در هر شهر یک آکسیون اعتراضی برگذار خواهند کرد به این شرح است: 

 Würzburg 8.9
Frankfurt 9/10.9
Mainz/Wiesbaden 11.9
Kassel 12.9
Köln 13.9
Bonn 14.9
Düsseldorf 15/16.9.
Duisburg 17.9
Essen 18.9
Dortmund 19.9
Büren/paderborn 20.9
Bielefeld 21.9
Münster 22.9
Osnabrück 23.9
Hildesheim 24.9
Braunschweig 25.9
Magdeburg 26.9
Berlin 27.9


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر