۱۳۹۱ اردیبهشت ۲۹, جمعه

کمپین اتحاد دانشجویان هنر،امیرکبیر،آزاد و علوم پزشکی کرج



دانشگاه یک وطن نیست ، بس مقدس تر از وطن است.
دانشگاه ارث و میراث پدری مسئولین دانشگاه و دولت نیست به یک ملت تعلق دارد . ملتی که فراتر از یک کشورند.
در تاریخ 28 اردیبهشت 1391 ماموران انتظامی با تجاورز به حریم دانشگاه هنر در کرج پس از ضرب و شتم مامورین حراست با لودرهاشان دیواری نو میان دانشچویان کشیدند ، دیواری که نماد مرزهای کشور ماست. دیواری که نه از گسترش امکانات رفاهی دانشجویان بلکه رقابت قدرت و زمین است و این دیوارها بالاتر می رود تا رابطه دانشجویان را محدود و تیره تر کنند. ما می دانیم فروش مخفیانه اراضی دانشگاه هنر ، مطلب تازه ای نیست و سالهاست درآمد کلانی را شامل حال مسئولین دانشگاه ها کرده است ولی وضعیت آموزشی رفاهی دانشجویان روز به روز فرو تر می رود.
زماتی که نیروی دولتی بر علیه نیروی دولتی می شورد و نماینده تام الاختیار یک دانشگاه ( دکتر زاویه ) شباته دیوار نو را تخریب می کند و فردای روز مصاحبه ای نه در سایت رسمی دانشگاه بلکه در سایت نزاع پراکنی آفتاب بر علیه دیگر دانشگاه چاپ می کند ،درمیابیم جنگ قدرت است و ثروتی از منابع ملی که دانشگاه باشد.
از آنجا که این حرکت کاملا غیر سیاسی است و در پی دفاع از حقوق دانشجویان ، فرای رشته و دانشگاه محل تحصیل ، به عنوان بیت المال و ثروت ملی - که قابل فروش نیست - از دانشچویان دانشگاه هنر تهران (کرج) ، دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، دانشگاه آزاد کرج و دانشگاه علوم پزشکی کرج دعوت می کنیم که با تشکیل یک کمپین اتحاد ، از تجاور به حقوق دانشگاه (به معنایی واحد) جلوگیری کنید.
کمپینی که در آن همه دانشجویان با هم برابرند ، هیچ کسی بر دیگری برتری ندارد و همه نظرها محترم شمرده شود ، با هدف اصلی جلوگیری از تصمیم گیری های از بالای مسئولین دانشگاه در ایجاد اختلاف و عدم ارتباط دانشجویان و برداشتن ممنوعیت رفت و آمد دانشجویان در دانشگاه های دیگر و همچنین اشتراک گذاری تجربیات دانشجوها در زندگی و روند اجتماعی آنان.
از دانشجویان سابق و کنونی حقوق نیز دعوت می کنیم که ما را از شکایت از خاطیان به بیت المال مردم ایران در دادگاه یاری نمایند.

منبع خبر:فیس بوک

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر