۱۳۹۱ آذر ۸, چهارشنبه

تمامی‌ دستگیر شدگان آکسیون سفارت برلین آزاد شدند



خوشبختانه با مقاومتی که در حمایت از دستگیر شدگان آکسیون امروز در سفارت رژیم ایران انجام شد در ساعت اولیه بامداد ۲۹.۱۱.۲۰۱۲ تمامی‌ دستگیر شدگان آزاد شدند.

اما نیاز به حمایت بیشتر و طولانی‌ مدت از این رفقا وجود دارد.زیرا طی‌ خبر که از سوی وکیل دستگیر شدگان داشتیم با فشار رژیم ایران و سفیر ایران بر وزارت امور خارجه آلمان همچنین دستگاه
قضائی و پلیس آلمان، سنگین‌ترین اتهام به دستگیر شدگان به آنها وارد شده است. جرمی‌ که معنی‌ فارسی آن اقدام علیه امنیت ملی‌ با لطمه به روابط خارجی‌ آلمان عنوان شده است.

همچنان یکی‌ از رفقای ما (محمد) در معرض خطر دستگیری است. نامبرده که فعال سیاسی ضّد جمهوری اسلامی است و طی‌ ۸ ماه گذشته در آلمان برای احقاق حقوق مهاجرین و پناهجویان بی‌ وقفه در خیابان به سر برده و در اعتصاب بوده تحت پیگرد پلیس آلمان است.و پلیس با در دست داشتن عکس وی جستجوی مکان به مکان را برای دستگیری او انجام میدهد.

هرگونه کمک و حمایتی از این رفقا چه حقوقی و چه سیاسی قدرت بیشتری به مبارزات کنش گرا و در عمل مستقیم ضّد رژیم جمهوری اسلامی در این شرایط حساس تاریخی‌ میدهد.

گزارشات بیشتر در ساعت آینده ارائه میشود.

آرش دوست حسین

۴ نظر:

  1. دستگاه قضایی درسته البته

    پاسخحذف
  2. اشغال سفارت روش منحوس جمهوری اسلامی را تکرار نکنیم.در جامعه آزاد و دموکرات از روش های مدنی استفاده کنید.
    البته آنهائی که برای اثبات فعال سیاسی بودنشان و برای اخذ اقامت دست به این کار می زنند مورد نظر نیست. متاسفانه حدود 250.00 ایرانی در آلمان اقامت دارند و بسیار کم در آکسیون های فعالان سیاسی شرکت می کنند.

    پاسخحذف
  3. در متن نوشته بودید دستگاه غذائی حتمن منظورتان قضائی بوده .

    پاسخحذف
  4. ممنون از شما دوست عزیز
    اصلاح شد

    پاسخحذف