۱۳۸۷ اسفند ۵, دوشنبه

دستگیری بیش از ۷۰ نفر از دانشجویان که ۳۰ تن ازآنها دختر هستند

استمداد کمک از دانشجویان ، وبلاگ نویسان ، سایتها ، زنان ، کارگران و تمامی روشنفکران و فعالین سیاسی ، اجتماعی در ایران و افغانستان

رفقا و دوستان عزیزم ؛ با تهیه و نوشتن یک طومار اعتراضی نسبت به دستگیری گسترده و ضرب و شتم دانشجویان و سرکوب و دستگیری فعالین جنبش زنان و جنبش کارگری ایران در چند هفته اخیر و استمداد کمک از مجامع دفاع از حفوق بشر و وبلاگ نویسان و دانشجویان و... دیگر کشور ها اقدام کنیم. بایستی در مقابل هر گونه تهاجم نیروهای ارتجاعی و سرکوبگر در هر گوشه ای از جهان از مبارزات و خواستهای انسانی دفاع کنیم. باشد که هر چه سرکوبگران گسترده تر عمل کنند ما بتوانیم با دفاع از مبارزین در سطح گسترده با یکدیگرپیوند برقرار کنیم . باید هزینه سیاسی این گونه اقدامات برای دشمنان آزادی گران تمام شود.
دوستان وبلاگ نویس تلاش کنیم که هر چه گسترده تر این خبر بازتاب پیدا کند. در جمع آوری حمایت گسترده تروبلاگ نویسان از مبارزین بکوشیم. امید که این گونه حرکتها آغازی باشد برای پیوند بین تمامی وبلاگ نویسان سیاسی ، اجتماعی و... در عرصه اینترنت.
لطفاً یکی از دوستان وبلاگ نویس ایران یا افغان ؛ متنی را برای امضا تهیه کند چراکه قلم من ناتوان است. دوستان در ترجمه این خبر اگر می توانیم ، بکوشیم. ضمناً اگر جائی این تلاش صورت گرفته است ؛ یا صورت می گیرد ، من امضا و پشتیبانی خود را اعلام می کنم. ضمناً در این رابطه سایتها یا وبلاگ های دانشجوئی ، جنبش کارگری و جنبش زنان چنانچه اقدام کنند ، از حرکت آنها پشتیبانی می کنم.
احسان جلالی
خبر تکمیلی: بیش از ۷۰ دانشجو در کلانتری ۱۰۷ در بازداشت هستند

اسامی ۲۵ نفر از دانشجویان پلی تکنیک در زندان اوین

محمد علی دادخواه: تعدادی از دانشجویان امیرکبیر آزاد شدند؛ وضعیت ۸ دانشجو همچنان نامشخص

۸ نظر:

  1. http://eshtrak.persianblog.ir/post/3218/

    پاسخحذف
  2. http://eshtrak.persianblog.ir/post/3216/

    پاسخحذف
  3. تا جان بر کف ماست بسجی دشمن ماست

    پاسخحذف
  4. کاملا صحیح بیان نموده اید. در مورد هر حرکت جمعی با من نیز تماس برقرار کنید.

    پاسخحذف
  5. من ضمن اینکه این عمل وحشیانه کشور وحشت طلب ایران را محکوم میکنم در ذمن بیانیه دانشجویان آزادی‌خواه و برابری‌طلب در مورد دستگیری های اخیر ایران را در این وبلاگ گذاشته ام.

    پاسخحذف
  6. سلام
    من هستم
    ولی لطفا لینک های اصلی خبر را هم بزار ،
    مهشید
    www.zananeha.com

    پاسخحذف
  7. سلام به همکار ارجمند وبلاگ نویس مهشید عزیز
    ممنون از یاآوری گذاشتن لینکهای اصلی خبر و اعلام همراهیتان در این حرکت

    پاسخحذف
  8. با سلام به دوستانی که اینجا به عنوان وبلاگ نویس اعلام پشتیبانی و از جنبش دانشجوئی حمایت کردند برای امضا بیانیه وبلاگ نویسان می توانند به آدرس زیر مراجعه کنند
    با تشکر
    www.daneshejopolitecnic.blogspot.com

    پاسخحذف