۱۳۸۷ بهمن ۳۰, چهارشنبه

پس از روشنفکران ، شیعه نیوز نیز شرمنده شد، ولی این کجا و آن کجا

پس از انتشار نامه سرگشاده 267 نفر از دانشگاهيان، نويسندگان، هنرمندان، روزنامه نگاران و فعالان ايرانی در سراسر جهان، خطاب به جامعه بهايی و ابراز شرمندگی و پوزش ، بويژه از قربانيان جنايت ها عليه بهاييان ايران در این 160 سال ، سایت شیعه نیوز جمهوری اسلامی نیز به نوشته وبلاگ قانقاریا ، یک هفته است که شرمنده شده است وقتی‌ شیعه نیوز خیلی‌ شرمنده میشود!

البته این کجا و آن کجا، روشنفکران امضا کننده ، شرمنده اند از آن ظلمی که به بخشی از ایرانیان در زادگاهشان رفته است اما شیعه نیوز شرمنده است از شیعیان مظلوم در پاکستان ، یمن ، افغانستان ، بحرین و... به دلیل همه کوتاهی های ج.ا در آن سرزمینها ، که چرا جمهوری اسلامی آنجا نیز حکومت و جنایت نمی کند و برای همین شرمنده آنان هستند. آری جمهوری اسلامی شرمنده مسلمانان افغانستان است که در آنجا زندگی می کنند و چرا در ایران نیستند تا مانند سایر مهاجرین به زور آنان را از ایران بیرون کنند و هرگز آنان را شهروند محسوب نکنند ، کودکان آنان را تا آنجا که ممکن است به مدارس و دانشگاه ها راه ندهند ، به فرزندان ایرانی - افغان ، شناسنامه ندهند تا از همه حقوق اجتماعی محروم گردند . بدترین شغلهای جامعه نیز اول برای ایرانی ها و بعد مهاجرین افغان باشد و.. واقعا چه چیزی در پشت تصویر این طرح است ؟

نگاهي به اخراج مهاجرين افغاني از ايران
قتل عام افغان ها توسط رژیم آخوندی به صورت یک فیلم درمی آید
جمهوری اسلامی شرمنده مسلمانان جهان است که چرا بر آنها حکومت نمی کند تا دخترانشان را به دبی صادر کند
http://www.iran-nabard.com/zanan/03121203.htm
و از شدت فقر کلیه خود را بفروشند ، و یا کودکانشان بر روی قبر ها زندگی کنند
http://peiknet.net/03-09/g_t_d_az_z_k_d_g_qom.htm
یا آواره خیابان شوند مانند کودکان کار و دختران فراری یا ازشدت فقر و عدم توجه دولت اسلامی خود را جلوی مجلس به آتش بکشند http://www.peykeiran.com/iran_news_body.aspx?ID=57775
و یا کارتون خواب ، کپرنشین ، زاغه نشین یا در حلبی آبادها زندگی کنند.
و جانبازان جهان اسلام نیز خود را به آتش بکشند . خودسوزي يك جانباز در مقابل بنياد شهيد و امور ايثارگران
و سایر ساکنین مسلمان زیر حکومت اسلامی را مانند دانشجویان ، معلمان ، زنان ، کارگران و... را شلاق بزنند یا زندانی کنند یا اعدام.

البته جمهوری اسلامی از طرح چنین شعار دروغی و انتخاب عنوانی مشابه ، هدف سیاسی نیز دارد و می خواهد جلوی این حرکت روشنفکران را بگیرد ، چراکه به لحاظ سیاسی برایش گران تمام خواهد شد و تلاش می کند آن حرکت را تحت شعاع قرار دهد و جلوی رشد و گسترش امضا ها را بگیرد و پیوند یا نزدیکی بین مخالفین خارج از هر مذهبی صورت نگیرد.
البته تلاش جمهوری اسلامی بیهوده است چراکه با جنایات بیشمارش نسبت به مردم مسلمان کشور خودش و مهاجرین مسلمان ، حنایش رنگ نخواهد داشت. ضمناً جالب است که در مقابل مسلمانان چچن همیشه سکوت کرده اند.

۲ نظر:

  1. توضیحات تکمیلی شما در مورد خبرها فوق العاده به جا و روشنگرانه است، موفق باشی‌ اندیشه گرامی‌

    پاسخحذف
  2. ممنون دوست عزیز ، نظر لطف شماست .

    پاسخحذف