۱۳۸۷ بهمن ۲۹, سه‌شنبه

لاریجانی تو نه یک انسانی و نه حتی یک حیوان

اگر بخواهیم خشم فروخورده یک ملت را نمایندگی کنیم و ندا سر دهیم ، خواهیم گفت لاریجانی کثیف و قاتل با تو ام ، ای گوساله بی مغز، با توام : روز پاسخگوئی به اعمال کثیفتان ، نه در آن دنیا ، بلکه در همین دنیا خواهد رسید.
اگر لاریجانی غیر از آنچه که گفت ، گفته بود عجیب بود ، مگر از لاریجانی که بر تصویب حکم اعدام وبلاگ نویسان ملحد تاکید داشت ، انتظار دیگری نیز داشتید. اتفاقاً آن کسی هم که خود را آتش زد ، می دانست که انتظاری از گروه های مافیایی در قدرت نباید داشت ، چراکه جایشان نرم است و گرم ، و بر سر خر مراد سوار هستند و خیال پیاده شدن هم ندارند.
علی لاریجانی مزدور کثیف ، از قدیم گفتند گهی زین به پشت و گهی پشت به زین ، صبر کن تا صبح دولتت بدمد.
هرگز تغییر و تحولات سیاسی در ایران قابل پیش بینی نبوده و نیست و روزی نه چندان دور خواهی شنید که لاریجانی گوساله ، معتاد مگر انسان نیست ، لاریجانی گوساله مگر خود شما معتاد نیستید ، روزی نه چندان دور خواهی شنید که لاریجانی گوساله بازم می گی نوار ، نوار که پا نداره
اگر شاه صدای ملت را شنید ، شما نه گوش شنیدن آن صدا را دارید و نه فرصت شنیدن آن را پیدا خواهید کرد.
آه و ناله کودکان و فرزندان میلیونها نفردر فقر و فلاکت و سرکوب، روزی گریبان شما را خواهد گرفت . آن گاه که حماقت جلوی چشمان شما را می گیرد و تصور می کنید با سپاه و بسیج می توانید جلوی خشم مردم بایستید ، آن زمان نشان می دهد که سرنگونی تان نزدیک است . درست در همان زمانی که تصور می کنید در اقتدار قرار دارید و به یاوه گوئی مشغول هستید و از آتش گرفتن یک انسان نه ناراحت بلکه به وجد می آیید ، تک تک به پایان رسیدن ساعت عمر کثیف حکومت اسلام تان است که به گوش می رسد.
زمانی نه چندان دور بر روی دیوار ها جوانان خواهند نوشت لاریجانی گوساله ، آن که خود را از دست جنایات شما آتش زد یک انسان بود.
آری لاریجانی و شرکا ، با شما و امسال شما ، دیگر باید به زبانی دیگر سخن گفت .

۴ نظر:

  1. از خوندن مطلبت حال کردم. دمت گرم که اسمهای مسمائی برای لاریجانی بکار بردی..

    پاسخحذف
  2. سلام
    وبلاگ خوبي داريد لينك كردم
    كارگران ايران خودرو
    آدرس ما
    http://khodrokar.blogfa.com/

    پاسخحذف
  3. سلام به هر دوی شما دوستان عزیز
    ممنون از لطف شما عزیزان
    ممنون از لینک ، من هم الان شما را در لیست می گذارم

    پاسخحذف
  4. کارکو عزیز ، تا وارد صفحه شما می شوم، اتوماتیک می رود به صفحه میل یاهو

    پاسخحذف