۱۳۹۱ فروردین ۱۵, سه‌شنبه

سرنگونی جمهوری اسلامی و نه به انرژی هسته ای , حق مسلم ما است








علی‌اکبر صالحی، وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی در گفت‌وگویی با خبرگزاری ایرنا  "با تاكید بر اهمیت و تاثیرگذاری وحدت و انسجام ملی در اقتدار كشور گفت: ما می توانیم با وجود اختلافاتی كه حاصل تفاوت افكار است و ضمن احترام به آرای یكدیگر، درباره منافع كشورمان یكدست و یكپارچه باشیم.
وی با بیان اینكه این وحدت و یكپارچگی در برخی مسایل همچون مساله هسته ای به وضوح دیده می شود، افزود: حتی ایرانیانی كه در خارج از كشور نظرات متفاوتی درباره نظام دارند، بر حق مسلم استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای تاكید دارند و امیدواریم كه آنها نیز به حقیقت انقلاب اسلامی پی ببرند." 

ما ایرانیان خارج از کشور و ایرانیان داخل کشور مخالف انرژی اتمی در هر کجای دنیا از جمله در ایران هستیم و خواهان بسته شدن نیروگاه های هسته ای در سراسر جهان هستیم.
ما ایرانیان مخالف جمهوری اسلامی كه در خارج از كشور هستیم و حتی نظرات متفاوتی داریم،اما بر حق مسلم عدم استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای و غیر صلح آمیز هسته ای توسط جمهوری اسلامی تاكید داریم و امیدواریم ما مردم ایران بتوانیم جمهوری اسلامی را قبل از دستیابی  به انرژی هسته ای و سلاح اتمی سرنگون کنیم.
جمهوری اسلامی بداند كه ما همچون صخره ای مستحكم در مقابل آنها ایستاده ایم و امكان ایجاد هیچ روزنه ای در این صخره وجود ندارد.

 وزیر امور خارجه رژیم همچنین گفت:" از دید غرب انسان وقتی تبدیل به جسد می شود از بین رفته است در صورتی كه ما می گوییم اگر یك انسان را از روی ظلم بكشیم یعنی تمام بشریت را كشتیم."
جمهوری اسلامی با حکومت ظالمانه خود در 34 سال گذشته صدها هزار نفر را در زندانها ,خیابانها, جنگ و .....به کشتن داده است و یا خود مستقیما کشته است بنابراین رژیم صدها هزار بار تمام بشریت را به کشتن داده است و سران جمهوری اسلامی را می باید به عنوان جنایتکاران علیه بشریت محاکمه کرد.

صالحی با بیان اینكه غرب را دست كم نمی گیریم، گفت: "ما هیچ دشمنی را حتی اگر حقیر و كوچك هم باشد، دست كم نمی گیریم؛ ما كاملا بیداریم و مسوولان نظام ما، مقام معظم رهبری، رییس جمهوری، ارتش، سپاه، بسیج و ... همه بیدارند و ملت آماده دفاع از دستاوردهای ایران اسلامی است و نمی گذارد كسی به این دستاوردها تعدی كند."

جمهوری اسلامی  تصور می کند می تواند باری دیگر برای بقای حکومت و چپاول و غارت کشورمانند جنگ 8 ساله ملت را به کشتن دهند و به ریش مردم بخندند.


جنگ‌افزار هسته‌ای

 

نیروگاه هسته‌ای

 

۱ نظر:

  1. مخالفم، انرژی هسته ای حق ماست و به هیچ کشوری هم ربطی نداره. مساله جمهوری اسلامی مساله ای جداست که به مردم داخل ایران ربط داره. عوض شدن رژیم لزوما اوضاع رو بهتر نمیکنه

    پاسخحذف