۱۳۹۱ دی ۱۳, چهارشنبه

12 دی آزادی دکتر لادن مستوفی ماب بعد از دو سال و شش ماه و دکتر کامران ایازی همچنان درزندان





لادن مستوفی مآب (وبلاگنویس و پزشک متخصص گوش و حلق و بینی ) همراه با شش وبلاگنویس دیگر با نام های ایمان مسجدی ، امیر لطیفی ، محمدرضا گلی زاده ،  ، هانیه صانع فرشی، حجت نیکویی و سپهر ابراهیمی در تاریخ ٢٧ و ٢٨ تیرماه ١٣٨٩ از سوی ماموران وزارت اطلاعات در شهرهای مختلف ایران بازداشت شدند و کامران ایازی و محمد رضا پونکی هم از هم پرونده ای های آنان بودند که چند ماه بعد در 6 بهمن بازداشت شدند .
 آنها در تاریخ ٢٧ فروردین در شعبه ٢٨ دادگاه انقلاب اسلامی تهران محاکمه شدند که ایمان مسجدی و سپهر ابراهیمی هر کدام به هشت سال زندان، محمدرضا گلی‌زاده، هانیه صانع فرشی، به هفت سال زندان، حجت نیکویی و لادن مستوفی مآب به پنج سال زندان و امیر لطیفی به هفت سال زندان و ٧۴ ضربه شلاق و
دکتر کامران ایازی دندانپزشک شیرازی به 9 سال زندان و محمد رضا پونکی به  6 سال زندان محکوم شدند.

تاکنون چند تن ازآنان مانند امير لطيفی و سپهر ابراهيمی بعد از تحمل بیش از2 سال زندان و محمدرضا پونکی آزاد شده بودند که ایمان مسجدی نیز پیش از آنان آزاد شده بود و  لادن مستوفی ماب نیز روز 12 دی بعد از تحمل دوسال وشش ماه زندان با اتمام دوران محكوميت از زندان اوين  آزاد شد.
ضمنا دکتر کامران ایازی هنوز در زندان است و اتهام "سب النبی" همچنان روی پروندش هست که هنوز حکم (اعدام) این اتهام را نگرفته است.

۳ نظر:

  1. ایازی واقعا آدمیه که فساد اخلاقی زیادی داشته. شاید اینجوری داره تاوان گناهاش رو میده

    پاسخحذف
  2. واقعا کار شما غیر اخلاقی است که به شکل ناشناس به یک زندانی سیاسی اتهام می زنید که در زندان است و نمی تواند جواب اتهام شما را بدهد.
    اما آیا فساد اخلاقی با توجه به معیارهای اسلام ناب جنایتکار محمدیتان?!
    تاوان گناهان با توجه به توهمات و قوانین ضد انسانی اسلام جنایتکارتان? منظورتان هست ?

    پاسخحذف
  3. کامران ایازی یه مرد هست ، فقط همین و بس ! هر کسی باهاش زندگی کرده و حبس کشیده مردونگیش رو میدونه و می فهمه

    پاسخحذف