۱۳۹۱ بهمن ۴, چهارشنبه

فاشیستهای خارج از دایره قدرت در ایران در خدمت جمهوری اسلامی و جنگ




اگر به نام چپ , "ضد امپریالیستهای خوجه‌ئیست ,استالینیست",عملا دفاع از جمهوری اسلامی را در مراحل سیاسی خاصی تحت بهانه مبارزه با امپریالیسم تئوریزه می کنند با اینکه حتی شعار" سرنگون باد رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی ایران " را سرمی دهند که صرفا در حد شعار باقی می ماند و در صورت جنگ داخلی یا جنگ خارجی تمام قد در کنار جمهوری اسلامی قرار خواهند گرفت و از هر نیروی مرتجع مذهبی و سرمایه داری ,که صرفا ضد غرب باشد دفاع می کنند و نیروهای امنیتی رژیم نیز از این امر آگاهند و از آنها سو استفاده سیاسی می کنند که این موضوع در رابطه با نیروهای راست نیز صدق می کند و فاشیست های ایران (نژاد گراهای افراطی ) البته  آن بخش که نام مخالف رژیم بر خود می گذارند و طی 34 سال گذشته که ده ها هزار نفر از مخالفین رژیم اعدام شده اند و چند صد هزار نفر زندانی شده اند آنها تنها چند نفری را کوتاه مدت در زندان داشته یا دارند و با اینکه خارج از دایره قدرت هستند اما تحت نام دفاع از تمامیت ارضی و مبارزه با تجزیه طلبی در دنیای مجازی,جمهوری اسلامی را معادل ایران قرار می دهند و عملا به دفاع از آن می پردازند و با همان ادبیات و اتهامات جمهوری اسلامی به مخالفین رژیم حمله سیاسی می کنند و بهترین مروج سایتهای امنیتی رژیم در دنیای مجازی بر علیه مخالفین رژیم هستند و براحتی آلت دست نیروهای امنیتی رژیم قرار می گیرند. البته ناگفته نماند که بخشی از نیروهای امنیتی در دنیای مجازی با ساختن آیدی ها و اسامی مختلف به نام ناسیونالیست ,وطن پرست و آریایی یا ضد امپریالیست یا جنبش سبزیا چپ یا کمونیست یا عدالت خواه یا آنارشیست یا سلطنت طلب و..........عملا زیرکانه به دفاع از سیاست های رژیم و حمله به مخالفین می پردازند و در واقع با لباس اپوزیسیون به اپوزیسیون حمله سیاسی می کنند و با این اسامی برای خود پوشش دفاعی درست می کنند و به ریش اپوزیسیون ساده لوح می خندند و نام آن را جنگ نرم می گذارند.
به باور من هیچ خطری بزرگتر از خود جمهوری اسلامی و ادامه حاکمیت جمهوری اسلامی برای مردم ایران وجود ندارد چراکه جامعه را به قهقرا و مرزنابودی و استیصال کشانده اند و جمهوری اسلامی صد ها سال باعث عقب رفتن جامعه گردیده است و غیر از تحمیل جنگ 8 ساله به مردم با شعار دفاع از میهن و راه قدس از کربلا می گذرد و با وعده دادن کلید بهشت و حوری بهشتی بسیاری از کودکان را با مغز شویی به کشتن دادند و حال جالب است که حکومت شیعه اسلام ناب محمدی جمهوری اسلامی که خودش با مقدس دانستن جنگ 8 ساله ده ها هزار کودک را در میادین جنگ به کشتن داد و وقتی مسلمانان سنی سلفی که مخالف جمهوری اسلامی هستند و به دنبال برپایی حکومت شریعت اسلامی مورد نظر خود هستند و مانند اسلامگرایان حاکم شیعه از کودکان استفاده ابزاری می کنند و به آنها آموزش نظامی می دهند, سپاه پاسداران که بسیج دانش آموزی آن صد ها هزار عضو دارد و آموزش نظامی می بینند و در سرکوب جنبش سبز از آنها برای سرکوب مردم  استفاده کردند ناگهان خود برای کودکان اشک تمساح می ریزند.
  روزنامه انگلیسی "ابزرور"

استفاده ازکودکان درمقابله باتظاهرات مخالفین درایران



"روزنامه انگلیسی ابزرور، در سال 2011 می نویسد: اخیراً از کودکان چهارده تا شانزده ساله ی مسلح به باتوم، چماق وتفنگ های بادی، برای مقابله با مردم ناراضی، در خیابان ها، استفاده کرده است.


با اینکه درشماری از کشورهای آفریقائی و آسیائی ازکودکان درجنگ ها استفاده می شود، با این حال، براساس کنوانسیون های بین المللی، که ایران نیز جزو آن است، استفاده از کودکان دررویاروئی های مسلحانه ممنوع است . درایران، این کودکان نیازمند چگونه درخدمت اهداف حکومت قرارگرفته اند. "
 حکومت اسلامی که خود مرتب کودکان مدرسه را تحت نام راهیان نور راهی میادین سابق جنگ می کنند تا آنها را برای جنگ داخلی یا جنگ خارجی احتمالی از امروز مغزشویی کنند اما خود امروز برای کودکانی که آلت دست مسلمانان سلفی مخالف رژیم می شوند یکدفعه یاد غیر انسانی بودن و خلاف مبانی حقوق بشری بودن استفاده از کودکان در جنگ افتاده و اشک تمساح حقوق بشری می ریزد که سایت دیده بان ؛ وابسته به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در این باره  می نویسد :
"آموزش نظامی به کودکان در گروه های تروریستی سلفی+عکس




 

گروهک های تروریستی برای رسیدن به مقاصد پلید و پست خود حاضر به انجام هر جنایتی هستند.
یکی از گروهک های تروریستی سلفی شرق کشور در یکی از آخرین اقدامات خود کودکان را با زور تحت تعلیم آموزش های نظامی قرار می دهد. این گروهک تروریستی که پس از اعلام موجودیت نتوانسته است در بین مردم منطقه شرق کشور بخصوص مردم سیستان و بلوچستان برای خود هوادار و طرفداری پیدا کند در اقدامی غیر انسانی و بر خلاف مبانی حقوق بشری، در بعضی از مناطق مرزی، کودکان و بچه های خردسال را مجبور به یادگیری آموزشهای نظامی می کنند. طبق اخبار دریافتی، اعضای این گروهک تروریستی با تهدید خانواده های این کودکان آنها را تحت فشار قرار داده اند تا فرزندان خود را در اختیار آنها قرار دهند. در زیر برخی تصاویر مربوط به این کودکان را مشاهد می کنید:
ansar
کودکانی که توسط این گروهک به اجبار تحت آموزش قرار گرفته اند
ansar-iran
تصویر کودکانی که توانایی در دست گرفتن اسلحه را هم ندارند
ansar-iran1
تصویر یکی از کودکان تحت آموزش تروریستها
ansar-iran3
جثه نحیف کودکان و سنگینی اسلحه
ansar-iran4
کودکانی که قربانی مطامع تروریستها قرار گرفته اند"


ضمنا در اینجا باید در این باره پرسید که قوانین ضد بشری اسلامی و حقوق بشر!? واقعا سازمان اطلاعات برادران قاچاقچی سپاه پاسداران شوخی می فرمایند یا جدی می گویند?!
 علی فضلی "از اعزام بیش از چهار میلیون دانش آموز و دانشجو در سال گذشته خبر داده و گفته بود که امسال ۱۰۵ هزار نفر از دانش‌آموزان دختری که درس آمادگی دفاعی خود را گذرانده‌اند به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد."
سایت تابناک در مطلبی تحت عنوان

چند پرده از یک حماسه + فیلم می نویسد:

"کودک بود و کوچک، اما دلی بزرگ داشت که حسینی بودن را در مکتب خمینی آموخته بود و جنگ فرصتی برای این که فرزند ایران دینش را به دین و وطنش ادا کند. اینک با مرور آن روزهای مهدی طحانیان و یارانش، می‌توانیم قدر اکنون را بدانیم و برای ساخت فردا بکوشیم.

مهدی طحانیان، نوجوان سیزده ساله‌ای بود که راهی جبهه‌ها شد و پس از چندین ماه حضور در جبهه، در نوزده اردیبهشت سال 1361 و تنها چند روز پیش از فتح خرمشهر به اسارت نیروهای بعثی درآمد. او پس از روزهای سخت، که همراه با شکنجه‌های گوناگون بود، در گفت‌وگوی خود با سرویس دفاع مقدس «تابناک» به برخی از آنها اشاره کرده است.

به گزارش تابناک، او به اردوگاه منتقل شد و در آنجا بود که این نوجوان بسیجی، حماسه‌ای آفرید که در تاریخ دفاع مقدس جاودانه ماند.

وی در پاسخ به درخواست گفت‌وگوی خبرنگاری بی‌حجاب پاسخ منفی داد و شرط انجام مصاحبه را رعایت حجاب خبرنگار عنوان و او را مجبور به این کار کرد؛ این پرده نخست حماسه بود و پرده دوم آن، سخنان سرشار از مسئولیت و شجاعانه او بود که از ارادت و عشق او به رهبر عزیزش، امام خمینی (ره) و راهی که می‌پیمود، حکایت داشت و جهانیان را مبهوت ایمان خویش ساخت.

این حماسه بزرگ با دوربین‌های بیگانه‌ای که برای شکستن مقاومت آزادگان آمده بودند، به تصویر کشیده شد که به مناسبت هفته بسیج و به پاس ایمان و وفاداری بسیجیان آزاده تقدیم‌تان می‌شود.

مهدی طحانیان که پس از دوران اسارت، ادامه تحصیل داد و با گرفتن مدرک لیسانس، به استخدام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درآمد، چند سالی است که بازنشسته شده و اکنون در یکی از تره‌بارهای تهران مشغول به کار است!

او هرچند از هیچ کس توقع و چشمداشتی ندارد، گاه از اینکه آن همه حماسه و ایمان دارد به فراموشی سپرده می‌شود، دلش می‌شکند.

او هنوز نه به سفر معنوی حج مشرف شده است و نه به زیارت عتبات عالیات در عراق؛ البته خیلی دلش می‌خواهد به این سفرهای بزرگ برود، ولی مسایل و مشکلات اقتصادی زندگی او را از این کار بازمی‌دارد.

... به راستی، آیا پاسخ آن همه حماسه که بخشی از آن را در این فیلم خواهید دید، این بود؟"


تصاویر زیر مربوط به کودکان در جنگ 8 ساله است که بسیاری از آنان کشته شده اند.






















همانقدر که اسلامیستهای سلفی با شعار مذهبی, کودکان را با نام جهاد در راه خدا و برقراری حکومت اسلامی شریعت, آموزش نظامی می دهند ,حکومت اسلامی شیعه نیز با دروغ دیده شدن امام مهدی با اسب در جبهه های جنگ 8 ساله مسلمانان ایران علیه مسلمانان عراق, بسیاری از کودکان را مغز شویی و با عشق شهادت به کشتن دادند و بسیاری از آنها را برای باز کردن معابر مین بر روی مین ها می فرستادند تا معبر باز شود و بتوانند به دشمن حمله کنند و هزاران دانشجو را در جبهه جنگی جزایر مجنون عمدا به کشتن دادند.
از آنجا که رژیم با تشکیل 31 سپاه استانی خود را برای جنگ داخلی احتمالی آماده کرده است بنابراین اینبار تحت نام مقابله با تجزیه ایران و تجزیه طلبی جوانان ایران را آلت دست قدرت طلبی و جاه طلبی خود در جهت حفظ حکومتگران و آقازاده ها خواهند کرد و از همین الان بر روی احساسات ناسیونالیستی و وطن پرستی مردم دست می گذارند و از نیروهای ناسیونالیست افراطی ملی گرا و فاشیست ایرانی خارج از دایره قدرت در جهت اهداف شوم خود بهره خواهند برد .

۲ نظر:

  1. همه فاشیستها را شمردید، جز فاشیستهای دست راستی موسوم به سلطنت طلب که با تحریک احساسات ملی و نژادی، عملا یار و همدست رژیم آخوندی هستند. هم با محافل دست راستی اسرائیل و آمریکا سر و سر دارند و هم بر طبل اختلافات حیدری-نعمتی میکوبند و امید دارند که با شاهشان بمبهای آمریکایی و به قیمت نابودی میلیونها ایرانی به ایران بیاید و تاج بر سر گذارد.

    پاسخحذف
  2. بله سلطنت طلبان شاهپرست و پان ایرانیستهای فاشیست

    پاسخحذف