۱۳۹۱ مرداد ۴, چهارشنبه

ایجاد رعب و وحشت در میانمار ,ایران, سوریه ,کنگو تحت هر نامی محکوم و غیر انسانی است




درست در شرایطی که بحران مرغ یا همان بحران اقتصادی دامنگیر رژیم شده است و  ارتش سوریه متحد رژیم  ، سه شنبه شب با سلاح سنگین و هلیکوپتر های توپدار محل های استقرار مخالفان را در مرکز حلب بمباران کرد و ارتش از هواپیماهای جنگنده برای بمباران استفاده کرده است و هزاران سرباز ارتش پایگاه استراتژیک خود را در جبل الزاویه ی استان ادلیب در شمال شرق سوریه و در مرز با ترکیه رها کرده اند و برای تصرف حلب آماده می شوند.در شمال دمشق، در منطقه التل که در روزهای گذشته درکنترل ارتش آزاد سوریه بود، در نخستین ساعات بامداد چهار شب توسط توپخانه ارتش سوریه بمباران شد رژیم تلاش می کند که افکار عمومی مردم را به سمت میانمار بکشاند و با تهیج احساسات مسلمانان متعصب اهداف سیاسی خود را به پیش ببرد.جمهوری اسلامی چرا زمانی که به مهاجران مسلمان افغانستان در یزد حمله ور شدند و منازل آنها را آتش زدند و حتی قرآنهای آنها سوخت مسلمان بودن افغانها و آتش زدن قرآن ها را به فراموشی سپردند ولی در این شرایط به یاد مسلمانان میانمار افتاده اند که باید پرسید چه کاسه ای زیر نیم کاسه جمهوری اسلامی است?
در شرایطی که مردم ایران بر اثر تحریم‌های بین‌المللی تحت فشار‌های شدید اقتصادی هستند٬ جمهوری اسلامی با دعوت هزاران نفر از کشور‌های عربی به تهران در پی نفوذ خود در این کشور‌ها است.

طی یک سال گذشته چندین همایش بزرگ با عنوان «بیداری اسلامی» با حضور مهمانان خارجی برگزار شده که یکی دیگر از اهداف برگزاری چنین همایش‌هایی معرفی علی خامنه‌ای به عنوان «رهبر» تحولات تازه جهان عرب است.
شهریور ماه  امسال نیز قرار است با حضور هفت هزار نفر اجلاس سران «جنبش عدم تعهد» در ایران برگزار شود.که برای اسکان آن‌ها به غیر از هتل‌ها در ۷۰ نقطه شهر تهران وبلاهای لوکسی اجازه و تجهیز شده است.مقام‌های دولتی و فرمانده سپاه تهران اعلام کردند شهر تهران شهریور ماه به خاطر میزبانی هفت هزار مهمان شرکت کننده در اجلاس سران «جنبش عدم تعهد» حدود یک هفته تعطیل و به حالت امنیتی درخواهد آمد. قرار است اجلاس کار‌شناسان کشورهای عضو «جنبش عدم تعهد» پنجم و ششم، اجلاس وزرای خارجه هفتم و هشتم و اجلاس سران عدم تعهد نهم و دهم شهریور ماه در تهران برگزار شود. علی سعیدلو٬ رئیس ستاد برگزاری اجلاس سران «جنبش عدم تعهد» روز چهارشنبه (۲۸ تیر) اعلام کرده که شهر تهران همزمان با برگزاری این اجلاس چند روز تعطیل خواهد شد. آقای سعید‌لو افزوده در صورت نیاز به اعلام تعطیلات بیشتر٬ هیات دولت در این‌باره تصمیم خواهد گرفت. محسن کاظمینی٬ فرمانده سپاه تهران بزرگ هم از برگزاری رزمایش بزرگی در هشت نقطه تهران برای ایجاد آمادگی‌های «دفاعی» و «امنیتی» در شهریور ماه خبر داده است.

 به نوشته ایرو نیوز :" در کنگو جنگ و تبادل آتش سنگین بین ارتش جمهوری دمکراتیک کنگو و شبه نظامیان شورشی، هزاران نفر از مردم شرق کشور را مجبور به فرار کرد.
مردم جنگزده دو دهکده در شرق با حمایت ارتش به طرف گوما پایتخت و برخی بسوی مرزهای شرقی، به رواندا و اوگاندا درحرکت هستند.
یکی از جنگ زده ها می گوید:“از بیشه های اطراف به روستای ما تیراندازی شدید می کردند. سربازان ارتش هم دنبالشان بودند. برای همین فرار کردیم.”
سازمان ملل می گوید جنگ در جمهوری دمکراتیک کنگو باعث فرار 220 هزار نفر به اوگاندا و رواندا شده و ارسال کمکهای انساندوستانه را دشوار کرده است. اختلافات نژادی و قومی در دو دهه گذشته باعث بروز فجایع بزرگی در کنگو شده است. سال 1994 تعداد 800 هزار نفر از اقلیت توتسی درکنگو قتل عام شدند."

آتش زدن و حمله به انسانها و کشتار آنها تحت هر نامی محکوم و غیر انسانی است چه میانمار باشد چه سوریه باشد چه کنگو باشد چه مهاجران افغان در ایران باشند و……
 جمهوری اسلامی سیاست 2 گانه در مقابل مسلمانان با توجه به مسائل سیاسی داخلی و جهانی اتخاذ می کند و در مقابل کشتار مسلمانان چچن، سوریه , چین و ...سکوت می کند و یکدفعه یاد مسلمانان بحرین و میانمار می افتد.از مسلمانان چچن دفاع نمی کند چون کشتار را پوتین انجام می داد و در مقابل کشتار مسلمانان اویغور در چین سکوت کرد چون متحد چین است.
پای نوشت :عکس ها مربوط به حمله به مهاجران افغان در یزد است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر