۱۳۹۰ تیر ۱۳, دوشنبه

آقای مسعود بهنود , هر گردی که گردو نیست

آقای مسعود بهنود چند سئوال داشتم: 


شما که معتقد هستید در هر شرایطی می توان انتخاب کرد, اگر بخواهند شما را با مشت یا لگد یا چک بزنند و این حق انتخاب را به شما بدهند , کدام را انتخاب می کنید ? 

شما که در گفتگو با پارازیت عنوان می کنید که حتی در انتخابات حزب رستاخیز زمان شاه نیزمعتقد بودید که یکی از 3 نفر را باید انتخاب می کردید در سال 1355 آیا می توانید بگوئید که سرنوشت آن انتخابات حزب رستاخیز و تاثیر آن بر آینده سیاسی ایران چه بود ?

آیا می توانید بگوئید که انتخاب شما از بین 4 نامزد انتخابات کدام یک بود و سرنوشت انتخابات چه شد ?

آیا در انتخاباتی که تقلب می شود می توان شرکت کرد ?

آیا شما هم با اجنه یا امام زمان ارتباط دارید که از الان می دانید 60 درصد در انتخابات آتی شرکت خواهند کرد ?

آقای مسعود بهنود انسان چند بار به دنیا می آید که باید مردم در ایران با نکبت دیکتاتوری همچنان زندگی کنند و به آن رضایت دهند ?

آقای بهنود آیا در مبارزات خاورمیانه افق جدیدی در مقابل مردم جهان گشوده نشده است ? 


آیا در اسپانیا و یونان انتخابات پارلمانی نیست  ? پس چرا مردم این کشور ها به مبارزات خیابانی روی آورده اند ?

شما عنوان می کنید که سیاسی نیستید ولی  اضافه می‌‌کنید که  در هر رژیمی‌ اصلاح طلب هستید بنابر این بالاخره شما سیاسی هستید یا نه ?


آقای بهنود شما که خود را خبر نگار بی طرف می نامید پس چرا تبلیغ شرکت در انتخابات را می کنید ?

نظام جلالی 04.07.2011

۳ نظر:

  1. خوشحال مي شم كامنت تونو درباره اين متن كه در وبلاگمون هست بدونم:

    future-enterprisers.blogspot.com/2011/05/blog-post_30.html هست بدونم:

    future-enterprisers.blogspot.com/2011/05/blog-post_30.html

    پاسخحذف
  2. با سلام به شما دوست عزیز و ممنون از اینکه بحث مهمی را باز کرده اید و من در اینجا تلاش می کنم که به آن نکات دیگری اضافه کنم.تمامی نشریات , تلویزیون ها و رسانه های بزرگ خبری جهان وابسته به دولتها یا سرمایه داران جهانی هستند که قطعا منافع آنها را تامین می کنند و سیاست های مشخصی را دنبال می کنند و بسیاری از اخبار مهم جهانی را یا سانسور می کنند یا به شکل دیگری بازتاب می دهند و این کاملا طبیعی است چون منافع کارتل ها, سرمایه داران و تراست های بزرگ مالی به منافع دولتها گره خورده است چراکه بسیاری از آنها هم سرمایه دار هستند و هم سیاستمدار بنابراین منافع مشترکی با ما یعنی توده های مردم ندارند و قرار نیست اخبارشان در جهت منافع ما باشد و از طرفی دیگر وظیفه اینگونه رسانه ها شکل دهی افکار عمومی و جهت دادن به آن در جهت منافع دولتهااست . آنها از این طریق هم منبع درآمدی درست کرده اند برای خود و هم اینکه برای خود ایجاد مشروعیت می کنند و از ابزار رسانه ای خود بر علیه مخالفان استفاده می کنند و با بزرگ کردن افرادی که به خودشان وابسته هستند عملا منتقدین و دگر اندیشان جائی ندارند.البته تا قبل از اینترنت تسلط کاملی بر چگونگی خبر ها داشتند ولی اینک با شکل گیری شهروند خبرنگار و وجود سایت های رسانه ای اینترنتی مستقل از دولتها خوشبختانه خبر های خوبی از این کانالهای جدید خبری منغعکس می شود و در بسیاری از کشور ها وجود دارد که به آن ایندی مدیا می گویند که از سال 1999 تا کنون به بیش از 110 مرکز در 35 کشور دنیا افزایش یافته است. پس وظیفه ما نیز به عنوان وبلاگ نویسان خبر نگار غیر حرفه ای و مستقل , علاوه بر نقد و تحلیل , خبر رسانی نیز می باشد

    پاسخحذف
  3. دوست عزیز ممنون از اینکه در کل نقد خوبی را به بی بی سی فارسی نوشتید و مرسی از دعوت و ضمنا نظرم را هم در وبلاگ شما گذاشتم و هم اینجا تا که شاید دوستان بیشتری در بحث شرکت کنند.به دوستان پیشنهاد می کنم که حتما مطلب شما را بخوانند و اگر مایل بودند نظر خودشان را نیز بنویسند لطفا

    پاسخحذف