۱۳۹۱ آبان ۸, دوشنبه

سفر هیئت پارلمانی آلمان به سرگردگی نماینده ایرانی تبار مجلس آن کشور به ایران را محکوم کنیم



عکس بیژن جیرسرایی نماینده حزب لیبرال دموکرات آلمان

سفر هیئت پارلمانی آلمان به سرگردگی نماینده ایرانی تبار مجلس آن کشور به ایران را محکوم کنیم.
علی رغم اینکه  نمایندگان اروپا به ایران سفر نکردند اما ۳ نماینده مجلس آلمان به ریاست بیژن جیرسرایی نماینده حزب لیبرال دموکرات ها (FDP) ، خانوم آنجلیکا گراف نماینده حزب سوسیال دموکرات (SPD) و آقای توماس فایست نماینده حزب  مسیحی دموکرات (CDU)  به ایران سفر کرده اند. ۲ نماینده دیگرحزب سوسیال دموکرات، ۲ نماینده حزب سبز و یک نماینده حزب چپ آلمان برای همراهی از نمایندگان اروپا و به اعتراض به واکنش جمهوری اسلامی ایران سفر خود را به ایران لغو کردند.
 هیئت پارلمانی آلمان شنبه شب (۶ آبان/ ۲۷ اکتبر) وارد تهران شده و سفر شش روزه این گروه تا روز جمعه (۱۲ آبان/۲ نوامبر) ادامه خواهد داشت.
ما وبلاگنویسان و فعالین سیاسی ایرانی و آلمانی و.....می بایست به این سفر فرصت طلبانه اعتراض کنیم و این سیاست دوگانه دولت آلمان را محکوم کنیم و همانطور که از لغو سفر دیگر اعضای پارلمان آلمان و اروپا استقبال می کنیم اما از سفر هیئت 3 نفره پارلمان آلمان به ایران شدیدا انتقاد کنیم و آن را محکوم نمائیم .

با ایجاد بازی وبلاگی حول محکومیت این سفر  و تهیه یک متن توسط وبلاگنویسان و امضا آن به دولت آلمان اعتراض کنیم و خواهان پاسخ دولت آلمان به نامه اعتراضی خود باشیم.

۴ نظر:

  1. in akhondaa kolli pool be in kesafat dadand ta bere iran. khodaa hamashoono nabood koneh

    پاسخحذف
  2. دورد
    رفیق مدت زیادی بود گمت كرده بودم ، بسیار خوب است كه می نویسی .. اما بابا جان من ، با محكوم كردن این و ان دولت دزد و چپاولگر و فقط در فكر افزودن بر دلار های خویش ، كاری از پیش نمی رود ، تازه از كی تا حالا دولت ها انتقاد چپ و نیروهای مترقی را پذیرفته اند ..
    چرا به چرایی ها نمی پردازی و اینكه دولت ها سر منافع مالی به هر جنایتی دست می زنند ، سفر كه چیزی نیست ..
    ای وای خاك انارشیسم بر سرم این كنترل نظرات دیگر چه صیغه ایست

    پاسخحذف
  3. سلام رفیق, خود من که همیشه اینجا بوده ام و گم نشده بودم و نوشتن هم که خوب سالها است می نویسم در حد توانم البته خوب اگر من را با دیگری اشتباه نگرفته باشی.
    درست است که با محكوم كردن این و آن دولت دزد و چپاولگر که فقط در فكر افزودن بر دلار های خویش ، كاری از پیش نمی رود ،امااعلام موضع توسط بخشی از وبلاگنویسان خوب اهمیت دارد در این مورد خاص چون عده ای از وبلاگنویسان دفاع می کردند و بخش قابل توجه ای هم سرگردان یا نظاره گر بودند و رسانه ها و افکار عمومی هم موضع گیری وبلاگنویسان و فضای عمومی دنیای وبلاگنویسی را دنبال می کنند اهمیت داشت.
    هیچگاه دولت ها انتقاد نیروهای چپ و نیروهای مترقی را نپذیرفته اند و نخواهند پذیرفت و ما که توهم نداریم اما مخاطب ما آنها نیستند بلکه مردم و افکار عمومی هستند.اینکه چرا به چرایی ها نمی پردازم(که البته در مقالات دیگر به آن قبلا پرداخته ام) چرا دقیقا می پردازیم ولی قرار نیست پاسخ همه چرائی ها را ما بدهیم و مردم را از تفکر و پاسخ یابی مستقل دور سازیم و ضمنااینكه دولت ها سر منافع مالی به هر جنایتی دست می زنند یک واقعیت است که آنارشیستها در طول تاریخ جنبش آنارشیستی به آن پرداخته اند و اشاره داشته اند.
    من از چندین وبلاگی که دارم فقط در این یکی به دلیل امنیت خوانندگان وبلاگ اینکار را مجبور شدم صورت دهم چون سایت صالحات نیوز که مربوط به وزارت اطلاعات و مخصوص هک کسانی است که روی آن کلیک می کنند و مرتب در زیر مطالب لینک می گذارند و با اینکه به خوانندگان هشدار داده بودم کافی نبود و کنترل نظرات فقط برای پاک کردن لینکهای سایت صالحات نیوز است و هیچ سانسوری وجود ندارد و فحش به زمین و زمان و مخصوصا به خود من نیز کاملا آزاد است.
    خوانندگان وبلاگ مراقب سایت صالحات نیوز باشید (
    http://andishehnovin.blogspot.de/2011/12/blog-post_6750.html )

    پاسخحذف
  4. ضمنا دوست عزیز از اینکه دیر پاسخ دادم به دلیل گرفتاری زیاد در این مدت بوده است که پوزش می طلبم و حتی نتوانستم مطلب جدیدی نیز در وبلاگ بنویسم.

    پاسخحذف