۱۳۹۲ مهر ۱۱, پنجشنبه

سئوالات و نکاتی ابهام آمیز در عملکرد رژیم پس از ترور مجتبی احمدی " مسئول اطلاعات یکی از نواحی سپاه کرج "



 عملکرد رژیم پس از ترور پاسدار مجتبی احمدی که به نوشته تسنیم  ( وابسته به سازمان اطلاعات سپاه پاسداران و نزدیک به سپاه قدس-شاخه برون مرزی سپاه ),  پاسدار مجتبی احمدی مسئول اطلاعات یکی از نواحی سپاه شهرستان کرج و فرمانده ستاد جنگ سایبری و یکی از فرماندهان نواحی سپاه استان البرز بوده است ,سئوال برانگیز و ابهام آمیز است?!

در یک خبر سایت های رژیم مجتبی احمدی صبح دوشنبه (۳۰ سپتامبر / ۸ مهر) به قصد رفتن به محل کار از منزل خارج و جسد وی ساعتی بعد در جنوب کرج پیدا شده است.
و در یک خبر دیگر “سایت خبری و امنیتی البرز” در کرج می افزاید مجتبی احمدی یکشنبه شب گذشته ناپدید شده و روز بعد جسد وی که مورد هدف دو گلوله قرار گرفته بود ،پیدا شده است.
 روابط عمومی "سپاه امام حسن مجتبی استان البرز" با انتشار اطلاعیه‌ای مرگ یکی از کارکنان سپاه این استان را "حادثه‌ای ناگوار" خوانده که ابعاد آن در دست بررسی است. مقتول "فرمانده ستاد جنگ سایبری" ایران معرفی شده بود. 

 در رابطه با کشته شدن فردی مهم از ارگان های سرکوبگر جمهوری اسلامی و چگونگی برخورد رژیم با این ترور, سئوالات و ابهاماتی وجود دارد و مهمترین سئوالات و ابهامات این است که :
1 - چرا این چنین به سرعت جسد سردار پاسدار صبح روز 4 شنبه دفن شده است قبل از آنکه تحقیقات به پایان برسد? 
 2- چرا تلاش کردند که هر چه قضیه بی سرو صداتر به پایان برسد? 
3- دست پاچگی و سردرگمی نیروهای امنیتی رژیم در چگونگی انتشار خبر به چه دلیل بود ?
 4- چرا اخبار خود دستگاه های امنیتی در این زمینه ضد و نقیض بود?
5- چرا ابتدا پایگاه اینترنتی "سپاه‌نیوز" به نقل از روابط عمومی "سپاه امام حسن مجتبی استان البرز"، "ترور" یکی از کارکنان سپاه در این استان را تکذیب کرد? 
6- چرا اگر مجتبی احمدی یکشنبه شب گذشته ناپدید شده و روز بعد جسد وی که مورد هدف دو گلوله قرار گرفته بود ،پیدا شده است چطور در یک خبر دیگر مدعی می شوند که ضاربان نیز «دو موتورسوار» بوده‌اند?اگرجسدش پیدا شده و او گم شده بوده پس منطقا کسی صحنه ترور را ندیده است تا که بداند موتور سوار بوده اند و ضاربین دو نفر بوده اند مگر اینکه رژیم در حال درست کردن سناریو جدیدی باشد?
7- با توجه به اینکه سردار مجتبی احمدی یکی از مسئولین اطلاعات سپاه و فرمانده ستاد جنگ سایبری بوده است قطعا خود نیز مسلح بوده است و قاعدتا باید محافظ نیز داشته باشد و پس از اینکه نیروهای میانی و رده پائین جبهه پایداری با کفش به استقبال روحانی رفتند و با توجه به شناختی که محمد خاتمی از ساختار مافیایی گروه های تشکیل دهنده حاکمیت دارد خطر ترور را یادآوری کرد و بیشتر سایت های امنیتی و مختص جنگ نرمشان به این موضوع پرداختند و با توجه به مقام امنیتی مجتبی احمدی و اطلاع از چنین بحث هایی چگونه بی سروصدا کشته شده است?
8- آیا در انجام این ترور امکان دست داشتن خود باند های مافیایی قدرت می تواند وجود داشته باشد و در واقع یک درگیری درون حاکمیتی بوده باشد?
9- چرا اینبار طبق ترورهای چند سال گذشته آن را به گردن اسرائیل نینداختند? آیا علتش آنست که نمی خواهند نرمش قهرمانانه رژیم (جام زهر) ناموفق شوند و دنبال سناریو جدید و دشمن جدیدی هستند?
10- آیا طبق معمول رژیم برای آنکه اقتدار پوشالی امنیتی خود را اثبات کند و به رخ مردم بکشد و ایجاد ترس کند همچون موارد مشابه که چند قاضی و چند نفر از دانشمندان هسته ای(ادعای رژیم) کشته شدند ادعا خواهد کرد که عوامل دستگیر و با شکنجه بی گناهانی را مجبور به اعتراف کنند و با اعدام 2 یا چند نفر اینگونه اعلام کنند که دوباره رژیم پیروز میدان مبارزه با دشمنان حاکمیتش بوده است?



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر