۱۳۹۲ مهر ۲۱, یکشنبه

شناسایی تصاویر عوامل ارتش سایبری رژیم در خوزستان , جلسه سوم












   تصاویر بخشی ازعوامل ارتش سایبری رژیم در خوزستان ( چهارمین جلسه افسران سایبری خوزستان در جمع وبلاگ نویسان و فعالین حزب الهی شبکه های اجتماعی)  

عکس های منتشر شده بخشی از عوامل مرتبط با ارتش سایبری رژیم بهترین فرصت برای شناسایی عوامل سایبری رژیم است.
این جلسه با حضور مهندس احسان بیگ زاده از اساتید ارزشی دانشگاه شهید چمران در سالن جلسات بسیج اساتید با شرکت جمعی از وبلاگ نویسان و فعالین ارزشی فضای مجازی اهواز برگزار گردید.
 قسمتی از گزارش جلسه وبلاگ نویسان افسران جنگ نرم خوزستان :
 " مهندس احسان بیگ زاده استاد دانشگاه و متخصص در آی تی است که از پیچیدگی های فضای مجازی گفت و از شرکت های 9 گانه ای سخن گفت که به عنوان ستون فقرات اینترنت در کل دنیا محسوب می شوند و از درآمدهای میلیارد دلاری و نجومی آنها حکایت کرد.او از نحوه کارکرد پهپادی سخن گفت که دانشمندان ایرانی توانستند سیستم این پهپاد را هک کنند و آن را روی زمین بنشانند.
هیچ می دانستید که این پهپاد به چهار طریق کنترل و هدایت می شده است؟
1- از طریق پایگاه نظامی آمریکایی بگرام در خاک افغانستان
2- از طریق کنترل از داخل خاک آمریکا
3- از طریق ماهواره
4- در نهایت درصورتی که ارتباط این سه گزینه با پهپاد قطع می شده به صورت هوشمند این پرنده به پایگاه نظامی بگرام بر می گشته است.
5- اما در مرحله آخر اگر این هواپیمای بدون سرنشین در صورتی که توسط ایران کنترل می شده است و راه خود را گم کند و در پایگاه نظامی بگرام فرود نیاید توسط یک سیستم هوشمند هواپیما منفجر می شود.
از طرفی این هواپیما اطلاعات جمع آوری شده را پس از رمز گذاری به آمریکا ارسال می کرده است.
اما من بنا ندارم تا بگویم که بیگ زاده در خصوص نحوه هک کردن و نشاندن این هواپیما در خاک ایران بدون اینکه منفجر شود، توسط دانشمندان ایرانی در آن جلسه زیبا چه گفت!
اما در خصوص بیگ زاده فقط می توانم بگویم که اگر دولت و نظام قدر ایشان را بداند باید هرچه سریعتر برای ایشان محافظ خصوصی استخدام کنند. او از نحوه جاسوسی موبایل ها گفت و افزود که این موبایل ها جاسوسهای همراه شما هستند."


 ارتش سایبری جمهوری اسلامی ایران بودجه آن در سال ۱۳۸۸ را ۷۶ میلیون دلار و بودجه آن در سال ۱۳۸۹ پنج تریلیون ریال بوده است . نیروهای این ارتش را بیش از ۲۴۰۰ نفر و ۱۲۰۰۰ نفر ذخیره برآورد کرده بودند.

   ارتش سایبری ایران وظیفه اش از جمله:
- از کار انداختن سایت های اپوزیسیون مخصوصا در شرایط حاد سیاسی و مواقعی است که اتفاق مهمی در ایران رخ می دهد و رژیم مایل به گردش خبر آزاد اطلاعات و اخبار در ایران نیست.
- شناسایی وبلاگ نویسان و فعالین دنیای مجازی داخل کشور
- ماموریت دفاعی که به پیگیری هویت هکرهای مهاجم و خنثی کردن فعایت آن‌ها می‌پردازد.
- ماموریت تهاجمی که تاسیسات زیربنایی دیگر کشورها مانند تاسیسات اتمی ، بانک‌ها و بازارهای جهانی و ماموریت رمزگشایی پسوردها و ابزار انتقال اطلاعات  
 و با هک رسانه ها و با انداختن پارازیت بر روی فرکانس‌های برخی شبکه‌های تلویزیونی فعال هستند.
- تبلیغات مذهبی و سیاسی در دنیای مجازی در جهت اهداف رژیم
- ایجاد اختلال در فعالیت اپوزیسیون دردنیای مجازی با ایجاد جنگ روانی و امنیتی در جهت تقابل با مخالفین رژیم و انجام کارهای اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی و پخش اخبار دروغ در جهت اهداف رژیم وتلاش برای کنترل دنیای مجازی


  پاینوشت : لینک های مرتبط


شناسایی تصاویر عوامل ارتش سایبری رژیم در خوزستان در جلسه ششم

 

شناسایی تصاویر عوامل ارتش سایبری رژیم در خوزستان, جلسه پنجم

 

شناسایی تصاویر عوامل ارتش سایبری رژیم در خوزستان ,جلسه چهارم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر