۱۳۹۲ مهر ۲۷, شنبه

تو بگو آقای مهدی کروبی, تو بگو, صدای اون بچه هایی که بین سالهای 63 تا 66 تو پرورشگاهای بنیاد شهید بودن رو کی شنید ؟





تو بگو آقای مهدی کروبی, تو بگو, صدای اون بچه هایی که بین سالهای 63 تا 66 تو پرورشگاهای بنیاد شهید بودن رو کی شنید ؟اصلا کسی از اونا خبر داره؟
از خودت شرو ع کن تا همه بدونن در زمان ریاست تو در بنیاد شهید بچه های بی سرپرست رو تو کجا می فرستادی.خیلی ها از اونها خانوادشون تو جنگ شهید شده بودند و خیلی ها مادراشون نمی خواستند تن به ازدواج اجباری بدند.
خسته ای از زندانی شدن تو خانه خودت.تو این روزا به یاد اون دوران بچه ها افتادی؟
من یکی از اونام که به خاطر قانون شما اونجا بودم.تو کاخهای پرشکوه دولت بچه پرورشگاهی بودم.
تو راست می گی صدای مردم بی نام و نشان به جایی نمی رسد .چون هر که را بخواهند می شنوند.
چرا اون زمان صدای زجر آور خودتو نشنیدی ؟
کجایید بچه هایی که اون موقع با من بودید؟می دونم خسته اید از اینکه بگید در بچگیتون کجا بودید.بگید .خالی کنید خودتونو.
منم هستم.خودشون دارن می گن بگید و فریاد بکشید اون روزا با ما چه کردن.
ولی اینبار داد می زنیم نه به خاطر آزادی تو.چون اینو فهمیدیم که دیگه نمی تونی از ما استفاده ابزاری کنی.
من زهرا واعظی نه به خاطر آرمانهای شهدا و نه به خاطر هیچ کس بلکه فقط وفقط به خاطر خودم و دوستام که اون سالها اونجا بودم می گم که من از بچگی مهر داغ کروبی و امثال اون روی روحم می سوزه.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر