۱۳۹۰ خرداد ۱۱, چهارشنبه

آیا قتل هاله سحابی هدفمند و از پیش طراحی شده نبوده است ?



با توجه به اینکه هاله سحابی  به عنوان زندانی سیاسی در زندان بوده  و حاکمیت مجبور به آزادی موقت او شده است پس در این شرایط خاص می توانسته است حضورش در مراسم پدر برای رژیم آن هم در ماه خرداد خطر ساز شود و بعید نیست که دستگاه های امنیتی رژیم با یک طرح از پیش طراحی شده و هدفمند نقشه قتل او را کشیده باشند تا احیانا نتواند نقش هدایتگر موج اعتراضی را در مراسم عزت الله سحابی بازی کند. وقتی حاکمیت  هاله سحابی را به زندان انداخت و نمی خواست که در جامعه آزاد باشد آیا از اینکه در این شرایط مجبور به آزادی او بوده است واهمه نداشته است ? با توجه به اینکه  رژیم سابقه ترور های گوناگون مخالفان را دارد بعید نیست که نهاد های امنیتی هدفمند نقشه قتل هاله سحابی را طراحی کرده و به اجرا گذاشته باشند. 
از آنجا که سایت های حکومتی تلاش کردند خبر کشتن هاله سحابی را صرفا یک مرگ طبیعی جلوه دهند بنابراین این گمان مرا تقویت می کند که شاید قتل هاله سحابی طراحی شده بوده است.
نظام جلالی 01.06.2011

قتل هاله سحابی؛ دروغ پردازی رسانه های حکومتی

سایت حکومتی نسیم: هاله سحابي در آغاز مراسم تشييع پدرش به‌دليل افت فشار بيهوش شد که در حين انتقال به بيمارستان در اورژانس درگذشت.خبرنگار «نسيم» از حاشيه مراسم تشييع جنازه عزت‌الله سحابي گزارش داد؛ هاله سحابي در آغاز مراسم تشييع پدرش به‌دليل افت فشار بيهوش شد که در حين انتقال به بيمارستان در اورژانس درگذشت.
سایت حکومتی تابناک: صبح امروز مراسم تشییع جنازه مرحوم مهندس سحابی از اعضای گروه موسوم به ملی ـ مذهبی که روز گذشته دار فانی را وداع گفت، برگزار شد.در این مراسم که با حضور دوستان و آشنایان، گروهی از مردم و سایر بستگان برگزار شد، خانم هاله سحابی دختر آقای سحابی دچار حمله قلبی شد که بلافاصله به درمانگاه منتقل شده و متاسفانه فوت نمود.بنابر این گزارش، در پی حمله قلبی خانم سحابی برخی اطرافیان و برخی عوامل و عناصر مشکوک در میان تشییع کنندگان، با یکدیگر درگیر شدند.گفتنی است برخی رسانه های معاند نظام با هدف بهره برداری سوء از این ماجرا اقدام به انتشار شایعه ضرب و جرح خانم سحابی کرده اند.اطلاعات دریافتی خبرنگار ما حاکی است که وی در مسیر درمانگاه درگذشته است.
سایت حکومتی مشرق: هاله سحابی دختر مرحوم عزت الله سحابی صبح امروز در مراسم خاکسپاری پدرش درگذشت.پیکر عزت الله سحابی از سران ملی مذهبی که دوشنبه شب پس از طی مدت طولانی بیماری درگذشت، امروز ساعت 7:30 صبح با حضور حدود 500 نفر از فعالان مذهبی و نهضت آزادی و بستگان تشییع شده و به خاک سپرده شد.در این مراسم که افرادی همچون عبدالله نوری، احمد منتظری و محمود دعایی نیز حضور داشتند، هاله سحابی دختر مرحوم سحابی به شدت بیتابی کرده و بر اثر شوک شدید ناشی از درگذشت پدر و گریه بی امان، دچار تشنج شد و فورا به علت تشنج به یکی از بیمارستانهای تهران اعزام شد که در راه بیمارستان، وی نیز دار فانی را وداع گفت.

۲ نظر:

  1. هاله سحابی و هدایت حرکت اعتراضی...!!! احتمالا جنسش خوب بوده!

    پاسخحذف
  2. احیانا نتواند نقش هدایتگر موج اعتراضی را فقط در مراسم عزت الله سحابی بازی کند نه اینکه رهبر حرکات اعتراضات عمومی شود چراکه فردی انقلابی و رادیکال نبود و به نوعی اصلاح طلب محسوب می شد

    پاسخحذف