۱۳۸۹ فروردین ۲۲, یکشنبه

آقای ابراهیم نبوی ، من هم یک عوضی‌ ، گوساله ، بزغاله و محارب هستم

آقای نبوی من کلا عوضی و اشتباهی هستم ، چرا که به جای آنکه به عنوان همکاری با ج . ا که معاون سیاسی وزیر کشور در سال های سرکوب (۶۴ - ۶۱ ) سرم خم و کج باشد و شرمنده مردم باشم در مقابل در قالب اپوزسیون صادراتی ج .ا ( خود را رنگ نموده و به جای قناری معرفی کرده )، از مبارزین جوان ایرانی و هلندی طلبکار بوده و از همان ادبیات دوران معاونت وزارت کشور ج . ا و ائمه جمعه کنونی و ا . ن استفاده کرده ( منظورم این ا . ن نیست ، بلکه همان ا . ن که خود رییس جمهور خوانده می باشد هست ) و با هزاران قسم حضرت عباس دم خروسی ، که مبارزی آزادی خواه هستم و در دوران وزارت کشور ناطق نوری نیز همین نقش را داشتم و سندش نیز هنوز در کشو میز وزارت کشور ج ا است و حتی هنوز یک کپی آن نزد آقای ناطق نوری است ،البته شاید باز مرا باورنکنید چونکه قرار بود نقش قناری را بازی کنم ولی یک دفعه رفتم تو نقش کلاغ .
البته آقای نبوی ، غرض مرضی نداشتم ( منظور از "غرض مرضی " اینجا نه به این معنا بلکه به آن معنا است ، نه اولی بلکه دومی است ) ، همین جوری از سر بی کاری ۳ سالی رفتم وزارت کشور ، خوب چی کار کنم ، جوان بودم و بی کار، یک دفعه یک پست معاونت به ما پیشنهاد کردند ، نه اینکه فکر کنید پارتی بازی کردند ، باور کنید چون جوان لایقی بودم و سوابق انقلابی از سال ۵۷ داشتم و درخدمت نظام بودم ، آقای ناطق نوری در گوشم تو مسجد گفت : چون شما بعد از انقلاب جزو ۳۰۰۰۰ معلم اخراجی نبودین ، در تظاهرات زنان علیه حجاب اجباری شرکت نکردین ، جزو هزاران کارگر و دانشجوی اخراجی نبودین ، بین هزاران انقلابی ، شما را انتخاب میکنیم .
آقای نبوی ، جان شما ، سر جریان طرح اسب تروا برای ۲۲ بهمن نیز چون از دوران بچه گی از داستان اسب تروا خوشم میامد ، گفتم آن را یک امتحانی بکنم ، البته آقای نبوی ، یک دفعه فکر بد نکنین که الان در اپوزسیون نیز دارم نقش اسب تروا را بازی میکنم ، چون از بچه گی این داستان را دوست داشتم ، نه جان شما ، سید که دروغ نمیگه ، حتی اگر خ . ر باشه ، پس به جان هر چی سید است ، راست میگم .
بعدش هم برای تقویت بالاترین ، هر کاری از دستم آمد در جرس و خود نویس انجام دادم ، اصلا هدف ما از این ۲ تا سایت تقویت بالاترین و تحکیم اتحاد بوده است ، جان آقای نبوی در این ۱۰ ماه با طنز نویسی و جدی نویسی در این سایت ها فقط در جهت اتحاد قلم زدم ، در این باره میتوانید از ج . ا نیز سوال کنید .
آقای نبوی سر قضیه بلژیک (گردهمایی 23 سپتامبر۲۰۰۹ در بروکسل ) نیز ، برای من حرف در آوردن ، آخه شما به سال ها سابقه مبارزاتی من در وزارت کشور نگاه کنید ، آیا ممکن است با آن سوابق مبارزاتی در وزارت کشور من گفته باشم که "آنها در سالهای 60 یک مُشت کمونیست بودن و باید می مردن و شما هم 5% هستید و حقتون همونه"
نوشته شده توسط : یک عوضی‌ طنز نویس

۲۱ نظر:

  1. عالی بود. دمت گرم. این مرد البته به کار خودش ادامه خواهد داد. اما مهمه که مردم این «اپوزیسیون صادراتی» رو خوب بشناسند.

    پاسخحذف
  2. damet garm, mam hastim. Irano ye roozi pas migirim hata ba khoshoonat

    پاسخحذف
  3. دمت گرم, من در بالاترین عضونیستم و نمیتوانم نظر بدهم ولی خوب این پفیوز را افشا کرد. ضمنا اسم این فرد هست سید ابراهیم عوضی ترتراوا

    پاسخحذف
  4. ka,
    shahinshahr mishini
    miam be zodi
    damet garm khob bod.

    پاسخحذف
  5. بازم دم نبوی گرم که یک ایده داشت و جرات کرد مطرح کرد
    تو بالاترین 79% به اون طرح رای دادن
    گیرم نبوی آدم نظامه، مردم خودشون راهشونو انتخاب کردن
    موسوی و کروبی هرکدوم راه خودشونو گفتن ولی مردم راه نبوی رو انتخاب کردن برای 22 بهمن.

    پاسخحذف
  6. بدبختیهاییکه ملت ما داره. اینکه امروز باین وضع رسیدیم به قهقرا رفتیم و اگر چیز خوبی یا اخلاقی انسانیتی ایمانی هم داشتیم از دست دادیم نتیچه مستقیم خیانات و اعمال افراط اندیشان چپگرای آن دوران هست و بس . آنهاییکه مستقیم و غیر مستقیم در ازبین رفتن ایران و بوجود آمدن جمهوری اسلامی نقش کلیدی و اساسی داشته .از مجاهد و فدایی خلق گرفته تا شریعتی پرست و کنفدراسیون دانشو و جزب توده . ترویج خشونت هوچیگری و عوامفریبی و قلب واقعیتها جزء لاینفک افکار این گروه هست. این گروه از تاریخ درس نگرفته و هنوز هم آویزان افکار سست بنیان و فاشیست مانند خود هستند .ایدویولوژی که امتحانش رو داده و مردود شده . بمانند جمهوری باصطلاح اسلامی . سرکوب . خفقان . سانسور . زندان و فقط خود را محق دانستن رهبران خود را خدا و بت کردن (مریم و مسعود)و نفی تاریخ و تخریب خدمتگران ایران از جمله مشخصه ذاتی این گرو هست. ایدویولوژی کمونیستی فاشیستی که امتحانش رو داد . نمونه اش را میخواهید شوروی سابق (کعبه آمال این گروه) چین . کوبا . کره شمالی . مثال بهتری دارید بفرمایید تا همه بدانند . هر ایدویولوژی که بر خلاف فطرت انسان آزاده است محکوم به فناست . چپ یا راست . (عبرتگاه تاریخ)! ؟؟؟ همینطور طنز تلخ تاریخ : بدست همانهاییکه خود بوجودشان آوردند سرکوب شدند!!!!!! بگویید عبرت بگویید کار خدا بگویید انتقام طبیعت بگویید بازتاب اعمال خویش. (تاریخ قضاوت خواهد کرد)

    پاسخحذف
  7. چه اندیشه های مترقی و نوینی !!!(((((:
    زمان مارکس و مایُو و لنین و چگوارا سپری شد. زمان زمان دیگریست قربان . دنیا عوض شده!!! اگه نمیدونیدی . اونم از چین کمونیستتون . و شما هنوز توو افکار پوسیده مشتی باصطلاح روشنفکر روسیه کمونیست هستین ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لطفا توضیح بدین کجاش مترقی و نوینه . تا من بیسوادهم بفهمم (:

    پاسخحذف
  8. بنظر منکه نبوی خیلی هم حرف بدی نزده.

    پاسخحذف
  9. چقدر ادبیات شما و دوستاتون که نظر دادن و تشویقتون کردن به طریقه صحبت همین حکام فعلی جمهوری اسلامی شبیهه!!! آفرین خیلی خوبه. مقام معظم هم همش کابوس دشمن و جیره خور غرب رو داره و شما هم خوب دست جیره خورهای ج.ا رو رو کردید!!! بلاخره هر چی نباشه از قدیم گفتن: "اسباب خونه به صاحبخونه میره"!!! من و امثال شما هم با همین ادبیات رشد کردیم و حالا عجیب نیست که همیشه دنبال "فتنه" و "فتنه گر" هستیم.
    در ضمن کلمه "غالب" از ریشه "غلب" به معنی مسلط شدن هست. کلمه مورد نظر شما "قالب" هست.

    پاسخحذف
  10. رفیق عزیز، درود بر تو. آگاهانه برخورد نکردن ما به امثال نبوی و رهبران خودخوانده سبز باعث تکرار دوباره شکست انقلاب 57 خواهد شد. نگاه کن در بالاترین اخبار و فراخوانی های مربوط به روز کارگر، یعنی بزرگترین دشمن ستمکاران، برداشته شده است. دستت را رفیقانه می فشارم. پاینده باشی ... آوا

    پاسخحذف
  11. درود بر تو کُمراد رفیق رجوی خواهر مریم. روز کارگر بر تمام رفیقان برادران و خواهران کُمراد فرزانه در فرانسه هلند آلمان فرخانده باد . ما همه سرباز توایم خواهر مریم

    پاسخحذف
  12. میگویند: «در شهر هر آنکه هست گیرند». برادر گرامی، خیلی از خود ما و پدران ما مقصرند. کافی است فیلمهای زمان انقلاب را ببینید. پس از انقلاب عده زیادی پس کشیدند با شیب تند در ابتدا و سپس با شیب ملایم و در سالهای اصلاحات دوباره شیب تند شد. میبینید که اگر قرار باشد که مست گیرند باید سراغ خیلیها رفت از جمله پدر خود بنده که یک انقلابی اسلامی ساده بود که خیال میکرد کشتارهای ۶۰ و ۶۷ دروغ است. حالا باور کرده و افسوس میخورد. بی گناهانمان خیلی کم هستند. حتی آن مجاهدین و کمونیستهای اول انقلاب هم مقصرند که بهانه را برای سرکوب به نظام دادند و برخی هم بعدا خود را به دشمن ایران (صدام) فروختند. مگر نمیتوانستند مثل نهضت آزادی مدتی لب به دهان بگیرند؟ خمینی بی تعارف رهبری بود که در میان اکثریت نفوذ داشت. راه مبارزه عصبانی و جوشی شدن از ظلمها و بعد اسلحه بدست گرفتن نبود. اگر مجاهدین و کمونیستهای اول انقلاب آن نکرده بودن باور کنید که این نظام زودتر سقوط کرده بود. میدانم صدها تن از کسانی که در سالهای ۶۰ و ۶۷ کشته شدند مظلوم بودند ولی مظلومیت و شهید شدن دلیل بر اعتبار و درستی راهشان نیست. همه ما و هر دو طرف مقصر بودند. یعنی کل ملت ایران. بیایید این را بپذیریم تا راه آینده باز شود. آقای نبوی هم نباید توجیه کند که فلان بود و بیسار بود. باید روراست پوزش بخواهد. اگر هم نخواست، شما زیاد سخت نگیرید. پوزش خواستن ساده در میان ما ایرانیان رواج زیادی ندارد، تقصیر لزوما از آقای نبوی نیست. مشکل فرهنگی است. شیرمرد و شیرزن میخواهد که پوزش بخواهد. این را نه در کمونیستها، نه در مجاهدین و نه در سلطنت طلبها و نه در میان اسلامیها زیاد نمیبینیم. بی تقصیرترین احزاب نهضت آزادی و ملیگرایان (جبهه ملی) هستند ولی حتی آنها هم باید پوزش بخواهند که راه انقلاب را باز کردند. همه مردم ما باید از خودمان پوزش بخواهیم تا دیگر از این غلطها نکنیم.

    راه دراز است و جاده باز. باز هم اگر به حرف هم گوش نکنیم، یکدیگر را خفه کنیم، یکدیگر را نبخشیم و حق اشتباه برای هم قایل نشویم بار هم اشتباه خواهیم کرد و ۲۰ سال دیگر در همین چاله‌ای هستیم که قرنها بوده‌ایم. و باز بار دیگر باید انقلاب و جنبش دیگر راه بیاندازیم و باز کسانی مثل نبوی را وادار به اعتراف کنیم!

    چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی؟!

    پاسخحذف
  13. من شناخت زیادی از آقای نبوی ندارم ولی شاهدم که در سایت جرس از مطرح کردن اسب تروا عذرخواهی کرد، ضمنن گله ای هم از کاربران بالاترین و دیگر سایتها دارم و آن این است که در دنیای مجازی غرق شده اند و بیشترشان ما را در خیابان و جامعه تنها گذاشته اند! من به عنوان یک مادر به خیابان می روم و در میان سایر پیرزنان و پیرمردان کتک می خورم، با تمام وجود برای پروژه اسب تروا زحمت می کشم، روزهای متوالی سعی می کنم بالونی درست کنم که پوسترهای جنبش سبز را به آسمان بفرستم و ...آنوقت به خانه می آیم و می بینم در اینترنت فرزندان ملت به جان هم افتاده اند و بحث هایی مطرح می کنند که جای آن نه این زمان بلکه بعد از رسیدن به پیروزی نسبی است!عقب نشینی ما از خیابان و پناه بردن به مبارزه غیر واقعی دنیای مجازی سرکوبگران را گستاخ کرده وبه جان فرزندانمان در زندان انداخته،دستی تکان دهید، کاری کنید!!

    پاسخحذف
  14. حق با شماست خانم عزیز . مثل قوم بنی اسراییل بجون هم افتادیم . بجای تمرکز برای آزادی میهنمان به تعصبات شخصی پرداختیم . تفرقه ما رو از رسیدن به هدف باز میداره . همون چیزی که حکومت میخواد . خواهش میکنم نا امید نشوید. خدا با ماست

    پاسخحذف
  15. دوستان عزیز معترض به سید ابراهیم عوضی
    شما که هرچی از دهنتون دراومد به او گفتید ولی چرا هیچکس حرف او در خصوص مبارزه در ایران رو نقد نکرد؟ شاید مبارزه در کشورهای دمکراتیک بهتر از مبارزه در ایرانه - نه ؟

    پاسخحذف
  16. آقای نبوی

    کسی که به ما نریده بود کلاغ کون دریده بود

    مجید

    پاسخحذف
  17. امیدوارم که ناراحت نشی، ولی اولا که بامزه نیستی اصلا... و بعدشم به نظر میاد که ظرف واقعا حق داره و درست گفته

    پاسخحذف
  18. لینک را در دنباله گذاشتم
    http://donbaleh.com/link/250765

    و البته یک نویسنده بزرگ!، سرشناس! و محبوبِ دلهای سایتهای وزارت اطلاعات، بلافاصله منفی داد.
    اما چه باک؟ مطلب باید خوانده شود که خوانده میشود.
    موفق باشید

    پاسخحذف
  19. آقای نبوی خودش سابقه‌ مبارزاتی داره و جزو مبارزان داخل کشور محسوب میشود. این قهرمان خلق چرا خودش در خارج جا خوش کرده؟ در ضمن آقای ناشناس چپها و کمونیستها برای تفریح و میل خودشان ایران را ترک نکردند بلکه به خاطره تلاشهای آقای نبوی و دوستان عوضی ایشان در وزارت اطلاعات و سپاه بود که وطن را ترک کردند همان طور که الان بیش از ۴۰۰۰ نفر از هموطنان در ترکیه هستند. این شیوه افشاگری دوستان با اشغال سفارت هم از زمان قبل روش خوبی بوده تا مزدوران واقعی شناخته شوند.

    پاسخحذف