۱۳۸۸ دی ۲۵, جمعه

مردم شاهین شهر نماینده قاتل سید محمود حسینی دولت‌آبادی را هرگز فراموش نخواهند کرد


سید محمود حسینی دولت‌آبادی , عضو فراکسیون قاتلین و رییس فراکسیون حزب الله در مجلس هشتم .
در مجلس هشتم یک فراکسیون قاتلین وجود دارد که اعضای آن 36 نفر است .
سید محمود حسینی دولت‌آبادی از حوزه شاهین شهر، میمه و برخوار یکی از آنان هست .
همان طور که میدانید این فراکسیون 36 نفره، یک لایحه را بصورت طرح فوری به مجلس داد که بموجب آن باید کسانی را که درخیابان و درجریان اعتراضات دستگیر می شوند بلافاصله و درعرض 5 روز محارب اعلام و سپس اعدام کرد. این آخوند قاتل از دولت آباد اصفهان هرگز نماینده مردم شاهین شهر نبوده و نیست .
از جمله نظرات این آخوند عضو انجمن حجتیه این است که: ما اعتقاد داریم هر حکومتی که ادعا بکند می تواند جهان را پر از عدل بکند دروغ گفته و تنها در عصر ظهور حجت خداوند بر روی زمین است که این موضوع صورت می گیرد ولی این به آن معنا نمی باشد که اعتقاد داشته باشیم تحقق عدالت اجتماعی دست نیافتنی است، بلکه حرکت در راستای عدالت در عصر غیبت وظیفه همه شیعیان است و تلاش دولت نهم برای تحقق عدالت اجتماعی ستودنی است.
شهرستان شاهین شهر و میمه : وسعت 66/5409 کیلومتر مربع و با مرکزیت شاهین شهر در شمال شهرستان اصفهان واقع گردیده است. این شهرستان دارای 2 بخش ، 6 شهر و 4 دهستان می باشد.بخشهای این شهرستان شامل بخش مرکزی و بخش میمه می باشد . شهرهای این شهرستان شامل شهرهای شاهین شهر ، گز ، گرگاب ، میمه ، وزوان و لایبید می باشد.همچنین این شهرستان شامل دهستانهای برخوار غربی، مورچه خورت ، زرکان و ونداده می باشد

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر