۱۳۹۱ بهمن ۲۷, جمعه

مهدی طائب را بفرستید در خط مقدم جنگ تا از رژیم سوریه اش دفاع کند


حجت‌الاسلام مهدی طائب، رئیس قرارگاه عمار می گوید:" سوریه استان سی و پنجم و یک استان استراتژیک برای ما است. رییس قرارگاه عمار افزود: اگر دشمن به ما هجوم کند و بخواهد سوریه یا خوزستان را بگیرد اولویت با این است که ما سوریه را نگه داریم چون اگر سوریه را نگه داریم می‌توانیم خوزستان را هم پس بگیریم اما اگر سوریه را از دست بدهیم تهران را هم نمی‌توانیم نگه داریم.اوبا اشاره به ضرورت وجود نیروهای بسیجی برای مدیریت جنگ شهری گفت: سوریه ارتش داشت اما این ارتش قادر به اداره جنگ در داخل شهرهای سوریه نبود از این رو ایران پیشنهاد کرد که برای اداره جنگ شهری بسیج تشکیل دهید. بسیج سوریه با 60‌هزار حزب‌اللهی تشکیل شد و باعث شد جنگ را در کف خیابان‌ها از ارتش تحویل بگیرد."

به مهدی طائب پیشنهاد می کنم که اگر مثل همیشه از روی بخارباد معده حرف نزده اید خوب این گوی و این میدان جنگ ,بیائید بروید در خط مقدم جنگی که در جریان است و از رژیم سوریه تان دفاع کنید.من سه هزار میلیارد قول می دهم چنانچه شما به جای حرف مفت زدن به جبهه جنگ سوریه بروید و از رژیم بشار اسد دفاع کنید من هم دزدی های سه هزار میلیاردی را همچنان کش بدهم و به درگیری های درونی باند های مافیایی حکومت در سه قوه ( برادران لاریجانی و احمدی نژاد)  و دزدی هایتان و غارت ثروت کشور بپردازم و در عین حال دومین نفری خواهم بود که بعد از رفتن شما به جبهه جنگ در میان نیروهای بشار اسد من هم به جبهه جنگ سوریه بروم و در جبهه مخالفین اسد در مقابل شما بجنگم.

 طائب در مصاحبه‌ی روز شنبه (۲۸ بهمن/ ۱۶ فوریه) با خبرگزاری فارس گرچه رسانه‌ها را به “تقطیع‌کردن مقدمه و زیربنای تحلیل” خود در مورد سوریه متهم می‌کند ولی توضیح نمی‌دهد که کدام قسمت از نقل قول منتسب به خود را نادرست می‌داند. این در حالی است که در باره آن بخش از اظهاراتش که به تحریم‌ها برمی‌گردد توضیح مختصری ارائه کرده و گفته «اظهاراتم درباره تحریم‌ها کاملاً تحریف شده است بنده گفتم تحریم‌ها بازی مرگ بود یعنی قرار بود ما را بکشند که در نهایت آمریکایی‌ها را کشت.»

 

۴ نظر:

  1. حرف درستی زده. نفوذ خارجی برای همه کشورها حیاتی است. فکر مکنید چرا فرانسه، امریکا و .... دایم در حال لشکر کشی و ایجاد پایگا در اینجا و اونجایند؟ آیا دلشون برا مردم جهان سوم سوخته؟ نه عزیزم منافع منافع. لطفا با دید بازتر نگاه کنید. در ضمن شما نگران جبهه اونجا نباشید همان کسایی که جنگ را با دست خالی 8 سال اداره کردند و در لبنان امریکا و اسراییل را به زانو در آوردند هنوز هستند.

    پاسخحذف
  2. حرف حساب جواب نداره،درست فرمودید حاج آقا باید بروند سوریه برای اثبات گ۰۰خوردنهای زیادی۰

    پاسخحذف
  3. حاج اقا سوراخ ماتحتشان نیاز به اچار کشی دارد

    پاسخحذف