۱۳۸۹ آبان ۲۶, چهارشنبه

تشبیه دو طفلان مسلم به خرس ،توهین به خرس است و آن را محکوم میکنم

زمانی که در همین اواخر در آلمان بر روی پلاکارتی نوشته شد که هیتلر یک خوک بود ،بسیاری از طرفداران حیوانات اعتراض کردند که به خوک توهین شده است .من نیز تشبیه دو طفلان مسلم به خرس قطبی را ،توهین به خرس می‌دانم ، چرا که خرس مقدس نیست مانند دو طفلان مسلم که باعث شود در این جنجال بالاترین آقای مهدی یحی‌ نژاد بگوید :
( بعضی لینک‌ها خیلی افراطی بودند. مثلا اگر کسی طفلان مسلم را در قطب شمال به شکل خرس نمایش دهد، خب این را به هر کسی نشان دهید می‌تواند بگوید که توهین‌آمیز است. به نظر ما، توهین‌آمیز بودن بعضی لینک‌ها خیلی واضح است.)

مقدسات عامل جنایت بوده اند و من از هر چیز یا کس مقدس بی‌ زارم . من هم از مدیران بالاترین تقاضا دارم هر لینکی‌ که به حیوانات توهین می‌‌کند و یا تبلیغ کشتار جمعی حیوانات را می‌کند از رفتن به صفحه اول بالاترین جلوگیری کنید لطفا.

اگر حیوان بی‌چاره زبان ندارد که اعتراض کند پس حقش باید پایمال شود؟ من کشتن ۲،۵ میلیون گوسفند بیگناه را در عید قربان جنایت علیه بشر حیوان دوست و جنایت علیه حیوانات بیگناه می‌دانم و آن را محکوم می‌کنم

نظام جلالی‌ ۱۷.۱۱.۲۰۱۰

۵ نظر:

  1. و تشبیه تو هم به سگی که خوابیده پارس میکنه توهین به سگهای شریف است.

    پاسخحذف
  2. و هر چی سگ است شرف دارد به شما خر مذهبی های مغز منجمد شده

    پاسخحذف
  3. باز به عقاید بچه مسلمونا توهین شد. خوک خاصیتش از اون پیامبر زن باز شما بیشتره

    پاسخحذف
  4. و هر چی سگ است شرف دارد به شما خر مذهبی های مغز منجمد شده""

    مواظب باش به خر توهین کردی!

    پاسخحذف
  5. حضرت آیت الله قنبل دوست ، توهین به خرس های قطبی توسط کاربر صهینویستی گمنامیان، که همانا توهین به مقدسات اسلامی است، را بشدت محکوم می کند

    پاسخحذف