۱۳۸۸ اسفند ۲۷, پنجشنبه

دعوت آنارشیست ها به چت، بحث و تبادل نظر

ما دوستان فارسی زبان را به گفتگو دعوت میکنیم! با توجه به فراخوان اخیر دوستی در رابطه با ضرورت این دیالوگ، اتاق آنارشیست ها در برنامه چت "پالتاک مسنجر" برنامه روز 1شنبه خود را با عنوان "ضرورت گفتگو و تبادل نظر" با توجه به فراخوان اخیر که در پایین درج میشود، اعلام کرد. تمامی دوستان علاقه مند میتوانند در این گفتگو در کنار ما باشند و با شرکت خود در این گفتگو ایده ها و نظرات خود را با ما به اشتراک بگزارند.
برنامه های اتاق بحث وگفتگوی آنارشی در تالار مجازی و چت روم پالتاک

زمان : هر چهار شنبه ساعت : 20 بوقت اروپای مرکزی اسم اتاق:

iran Etehade enghelabie kargaran AnarkoSyndikalism

زمان : هر یکشنبه ساعت : 18 بوقت اروپای مرکزی اسم اتاق:

Iran Gharne 21 Gharne Anarshism
رای ورود به اتاق های مجازی و چت برنامه چت "پالتاک مسنجر" را در کامپیوتر خود دانلود کنيد: اين برنامه مجانی ميباشد.
http://www.paltalk.com/
راهنمائي لازم برای حضور دراتاق: وقتی وارد پالتاک مسنجر شديد Chat Rooms کليک کنيد، بعد روی علامت Rooms در مستطيل بالای صفحه در قسمتی که نوشته استSearch for a chat rooms يکی ازکلمات Iran را نوشته و بعد روی دکمه go بزنيد. اسم اتاق ایران قرن 21 قرن آنارشی را در لیست یکشنبه شبها و ایران اتحاد انقلابی کارگران آنارشو سندیکالیست در چهارشنبه شبها را در ليست اتاق ها خواهيد ديد. با کليک بر روی اسم اتاق، وارد خواهيد شد

اسم اتاق هر چهار شنبه ساعت : 20 بوقت اروپای مرکزی
iran Etehade enghelabie kargaran AnarkoSyndikalism

اسم اتاق هر یکشنبه ساعت : 18 بوقت اروپای مرکزی
Iran Gharne 21 Garne Anarshism

ضرورت برگزاری نشست مشورتی آنارشیست ها

آنارشیست ها ، نیرویی قابل توجه در جوامع دارند ، مخصوصا در بین نسل جوان ، اما در عین حال بسیار پراکنده و ناهماهنگ عمل میکنند . ما برای بررسی هر امری و کار موثر و تاثیر گذار ، نیاز به تبادل نظر ، کار جمعی و هماهنگ داریم . مهمترین وظیفه آنارشیست ها در این شرایط کار تبلیغی است . تفکر چپ آنارشیستی باید بتواند در شرایطی که سرمایه داری جهانی و چپ غیر آنارشیست ، که هر کدام به نوعی در بحران به سر می برند ، به عنوان یک اندیشه آلترناتیو و پویا ، در عرصه مبارزات سیاسی ، اجتماعی ، بتواند امید و چشم انداز تغییر را در بین مردم ایجاد کند . علت عدم رشد میلیونی تفکرات آنارشیستی در بین ۶٫۸ میلیارد انسان چیزی جز عدم شناخت تفکرات آنارشیستی نیست . از طرفی آنارشیست ها نیز خود را در سطح جامعه علنی نکردند . به هر حال ما برای آغاز هر حرکت دسته جمعی و موثر نیاز به تبادل نظر ، بحث و بررسی آن داریم . به قول معروف گفتگو و تبادل نظر بی ضرر است .
http://www.archiverosa.blogspot.com/

۱ نظر:

  1. روسپی خانه تهران(قلعه-شهرنو)-مستند
    این فیلم توسط کامران شیر دل در سالهای قبل از انقلاب ساخته می شد که توسط حکومت شاه توقیف شد و بعد از انقلاب سال 1357 به دست ایشان افتاد.عکسهای این فیلم از زنده یاد کاوه گلستان می باشد.
    http://www.kalam.tv/fa/video/18362/index.html

    پاسخحذف