۱۳۹۱ دی ۱, جمعه

طرح روحانی خانواده در کنار پزشک خانواده می تواند منجر به صیغه زنان خانواده شود



 طرح روحانی خانواده باید در کنار پزشک خانواده نهادینه شود

" استاد حوزه علمیه قم گفت:سبك زندگي اسلامي و پرداختن به اين مقوله كه ملازم با ورود به حوزه تمدن سازي است، با اظهار نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیداری که با جوانان در سفر به خراسان شمالی داشتند، وارد فاز جديدي شده است. چنانكه ايشان با اشاره به شکل گیری تمدن نوین اسلامی، ضمن بیان دو بخش اصلی در شکل گیری تمدن اسلامی، مهترین بخش در شکل گیری این تمدن را سبک زندگی اسلامی دانستند و از آن به عنوان بخش نرم افزاری تمدن نوین اسلامی یاد کردند. بر همين اساس "حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری" استاد حوزه علمیه قم در گفتگویی با محور آسیب شناسی سبک زندگی اسلامی و راه‌کارهای علاج این آسیب‌ها انجام داده است...........
در صورتی که منویات مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی اسلامی تحقق یابد، چه آینده‌ای برای زندگی جوامع عموم مسلمانان قابل پیش‌بینی است؟
ما اعتقاد داریم که اگر به سبک زندگی دینی و سخنان مقام معظم رهبری عمل شود برای ما سه منفعت حاصل خواهد شد. نخست این که این اسلامی شدن موجب حفظ ما می‌شود، این پوستین ما را گرم می‌کند چرا که اسلام پوستین است، این نقشه راه زندگی، انسان را به مقصد می‌رساند و این هندسه موجب راه اندازی امورات انسان می‌شود.
دوم آن که این هندسه و پوستین نمایش قشنگی برای عموم جهانیان دارد، زیرا امروز همه دنیا می‌دانند که کمونیسم و لیبرالیسم به پایان راه خودشان رسیده‌اند و مردم دنیا به دنبال راه و الگوی زندگی هستند؛ هنگامی که ملاحظه کنند که یک الگوی موفقی 34 سال از عمرش را با موفقیت گذرانده است، بیان می کنند که این الگو حتما موفقیتش از همه بیشتر است، زیرا شرق و غرب عالم از بیرون و غده‌های سرطانی درونی می‌خواستند او را زمین بزنند اما نتوانستند و حرکت پیشرفتش متوقف هم نشده است.
بنابراین اگر ما به سبک زندگی دینی عمل کنیم، اثر ابتدایی‌اش آن است که راه ما قوت پیدا می‌کند و سود و فایده‌اش برای ما است و اثر دیگرش این است که دیگران از ایران اسلامی به عنوان الگو استفاده می‌کنند.
منفعت سوم آن است که بستر برای ظهور امام زمان(عج) فراهم می شود؛ امام علی‌عليه‌السلام در خصوص این که اگر به سبک زندگی اسلامی عمل نشود و به شعار آن اکتفا شود می‌فرمایند «در این صورت اسلام به پوستین وارونه‌ای می‌ماند» بدین معنا که پوستین وارونه نه برای آدمی گرما دارد و نه برای دیگران جذابیت و الگویی دارد و نه بستر ظهور را فراهم می کند...................باید یک روحانی که پزشک روح است، داشته باشیم
راهکار شما برای عملیاتی شدن سبک زندگی اسلامی اسلامی در بین جوامع اسلامی چیست؟
اگر می خواهیم سبک زندگی ما دینی باشد، باید از راهنمایی دین استفاده کنیم یعنی هیچ کاری را قبل از سؤال از علما انجام ندهیم. در جبهه‌های حق علیه باطل(هشت سال دفاع مقدس) نیز این گونه بود و در هر گردانی چند روحانی حضور داشتند که رزمندگان از آن ها سؤال می‌کردند.
امروز باید مساجد تقویت شود و همانند طرح پزشک خانواده، هر خانواده‌ای روحانی خانواده داشته باشد، چرا که اگر جسم انسان از اهمیتی برخوردار است، روح او از اهمیت بالاتری برخوردار است. بنابراین باید یک روحانی که پزشک روح است داشته باشیم و انسان در خصوص اصول کلی مسائلی نظیر قرار دادها، پوشش‌ها، خریدها، تفریح‌ها و ... از روحانیت سؤال کند و هر جا هم که شک بیشتری داشتیم دقیق‌تر درباره آن موضوع سؤال کنیم."



طرح روحانی خانواده در کنار پزشک خانواده نه تنها می تواند منجر به صیغه زنان خانواده توسط آخوند خانواده شود تازه کودکان را نیز باید از دسترس آنان دور کرد و به نقطه ای امن برد و نه تنها لابد باید ماهانه به آنها پول مفت داد بلکه باید به خانه دعوتشان کنید و غذای مفتی کوفت کنند و با توجه به مال ودارایی تان خمس و زکات شما را تعیین کنند و در همه امورات زندگی شما دخالت و فضولی کنند همانطور که این آخوندک می گوید:" اگر می خواهیم سبک زندگی ما دینی باشد، باید از راهنمایی دین استفاده کنیم یعنی هیچ کاری را قبل از سؤال از علما انجام ندهیم."و همچنین می گوید : "انسان در خصوص اصول کلی مسائلی نظیر قرار دادها، پوشش‌ها، خریدها، تفریح‌ها و ... از روحانیت سؤال کند" در واقع می خواهند آزادی مردم را نیز هرچه بیشتر مانند خارج از خانه از شهروندان در خانه خود سلب کنند.البته احتمالا حتی برای اهالی خانواده تجويز ميکنند که در چه روزی روضه کدوم امام را گوش کنيد و چه نوحه اي  برایتان خوب است و سئوالات شرعی پرسیده می شود و در صورت عدم اطلاع ,کلاس های مخصوص مذهبی در خانه شما گذاشته می شود که هزینه آن را باید بپردازید تا مهر کافر و مرتد به شما نخورد.
آخوندک کثافت و مزخرف به دروغ می گوید:" در جبهه‌های حق علیه باطل(هشت سال دفاع مقدس) نیز این گونه بود و در هر گردانی چند روحانی حضور داشتند که رزمندگان از آن ها سؤال می‌کردند." کسی نیست به این مرتیکه دروغگوی کثافت بگوید به شهادت کسانی که سرباز و ارتشی بودند هرگز یک آخوند ندیدند چراکه اگر بود یک گلوله تو مخ معیوبشان خالی می کردند.
از قرار معلوم این آخوندها همچنان می خواهند سرشون رو تو هر سوراخی بکنند که آخر و عاقبت همه به خیر.

البته باید به استاد حوزه علمیه قم "حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری" گفت که هم شما گه خوردید و هم رهبر گهتان که می خواهید شما انجمن حجتیه ای ها با به گه کشیدن همه چیز بسترظهور امام زمانتان را فراهم کنید خوب آخوند گه ,گوز به شقیقه چکار دارد ?
روحانی پزشک روح نیست بلکه سوهان روح است. روحانی موجودی کثیفی است که همه چیز را به گه کشیده است و حتی اسلامشان را به گه کشیدند.


۱ نظر:

  1. گه به دهن خودت و خونوادت نویسنده وبلاگ نا از حسودی بمیری که ما با این نظام خوشبختیم مادرت رو سگ گایید.

    پاسخحذف