۱۳۹۱ آذر ۱۱, شنبه

بعد از احمدی نژاد شانس بیشتر برای صالحی است تا مشایی


غفوری​فرد: "مشایی کارهای انتخاباتی​اش را شروع کرده و امکان تایید صلاحیتش هم هست


احزاب و شخصیت‌ها - عضو حزب موتلفه اسلامی از

غلامحسین الهام

عبدالرضا شيخ الاسلامي

علی‌اکبر صالحی

علی نیکزاد

اسفندیار رحیم‌مشایی

محمدرضا رحیمی

ابراهیم عزیزی

حمیدرضا حاجی‌بابایی

به عنوان نامزدهای احتمالی مورد حمایت دولت در انتخابات ریاست جمهوری آینده یاد کرد.

وي با بيان اينکه «ممکن است برخی بگویند که مشايي ایرادهایی دارد»، ادامه داد: آقای مشایی هم می تواند بگوید هر کسی هر ایراد و پرونده ای از من در قوه قضاییه دارد بیاید و اعلام کند. ظاهرا هیچ پرونده ای هم وجود ندارد.
بنابراین احتمال مطرح شدن نامزدی مشایی و تایید صلاحیتش هم هست. آقای احمدی نژاد هم که با همه وجود از آقای مشایی حمایت می کند و حتی اعلام کرده بود که افتخار می کند معاون اول مشایی در دولت او باشد.
به گفته وي اگر مشایی تایید صلاحیت نشود، او پشت سر نیروی دومی قرار می گیرد که از سوی دولت برای انتخابات مطرح خواهد شد. یعنی از الهام، صالحی، نیکزاد یا شیخ الاسلام حمایت خواهد کرد و آقای رئیس جمهور و مشایی می کوشند تا به هر نحو ممکن (البته از طرق قانوني) تاثير مثبت در آراي اين فرد دوم داشته باشد.
غفوري فرد معتقد است: مشایی اگر کاندیدا بشود، در انتخابات ریاست جمهوری تاثیر گذار خواهد بود. چه تایید صلاحیت بشود و چه نشود."

عسگراولادی در جمع خبرنگاران:

40 کاندیدای ریاست جمهوری داریم  

"وی با بیان اینکه در انتخابات آینده 40 کاندیدا داریم گفت: جبهه تلاش می‌کند از میان کاندیداهای مطرح شده از 10 تا 11نفر از آنان را دعوت کرده و پیرامون انتخابات با آنها رایزنی خواهد کرد."

به باور من شانس وزیر امور خارجه از مشائی بیشتر است و یکی از مشکلاتشان در زمینه روابط خارجی و دیگری مسائل هسته ای است که صالحی در هر دو زمینه کار کرده است.به باور من هدف احمدی نژاد مشایی نیست بلکه صالحی است.اصلا هدف احمدی نژاد از آوردن صالحی به وزارت خارجه شناساندن بیشتر اون در مجامع بین المللی بوده است.

احمدی نژاد و رژیم با طرح مشایی فقط می خواهند موج انتخاباتی ایجاد کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر