۱۳۹۰ اسفند ۴, پنجشنبه

چرا رضا پهلوی , پرویز ثابتی را نیز تا کنون به دادگاهی بین‌المللی نکشاند ه است?


چرا  رضا پهلوی تلاش نمی کند پرویز ثابتی را نیز مانند خامنه ای به دادگاهی بین‌المللی  بکشاند ?چرا رضا پهلوی تا کنون چنین نکرده است ? چرا رضا پهلوی کسانی را که در حکومت پدرش جنایت کرده اند تا کنون افشا نکرده است  ?چرا رضا پهلوی اسناد جنایات صورت گرفته در دوران پدرش را برای ثبت در تاریخ تا کنون جمع آوری نکرده و به مردم گزارش مستندی ارائه نداده است? ( نظام جلالی )




 بهروز ستوده در مطلبی در این باره با عنوان "نامه سرگشاده ای به آقای پرویز ثابتی(مقام امنیتی ساواک)" از جمله می نویسد : ".... وسخن پایانی اینکه آقای پرویز ثابتی ، شکنجه وجنایت و نسل کشی شامل مرور زمان نمی گردد و هزاران سند زنده گواهی می دهند که شما یکی آمران شکنجه و قتل آزادیخواهان ایران در زمان حکومت پهلوی دوم بوده اید و می بایستی در دادگاهی عادله به جرم ارتکاب جنایت علیه بشریت محاکمه شوید . ضمناً اینجانب به عنوان یکی از قربانیان زنده شکنجه در دو رژیم پهلوی و اسلامی همین جا از آقای رضای پهلوی که چندی پیش در فراخوانی بدرستی سید علی خامنه ای را متهم به جنایت علیه بشریت نموده و خواهان طرح دادخواستی در دادگاه بین المللی برای رسیدگی به جنایات او گردیده است درخواست می کنم که نام آقای پرویز ثابتی و سایرآمران شکنجه گر ساواک را نیز ضمیمه پرونده ای که قرار است در آن به مسئله شکنجه و نقض حقوق بشر درایران پرداخته شود اضافه بنمایند  و بدین ترتیب حسن نیت خود را برای کاری که در پیش گرفته اند به مردم ایران نشان دهند ، چرا که شکنجه شکنجه است و نمی توان آنرا به  بد و خوب  تقسیم نمود  ،  هر نوع شکنجه ای و توسط هر رژیمی که صورت بگیرد و یا گرفته باشد محکوم و ضد بشری است  و باید آمران آنرا بپای  میز محاکمه کشاند .... 
در رابطه با پرویز ثابتی سایت گزارشگران در مطلبی نوشته است با عنوان  "گزارشگران: مرده ای که زنده شد!" که در این مقاله سئوالات و موضوعات مهمی را مطرح می کند و در قسمت نظرات سایت بالاترین در پای همین لینک یکی از کاربران می نویسد : "باید آمریکا ثابتی را به دادگاه جنایات علیه بشریت در لاهه تحویل دهد . او کمتر از جنایتکاران نازی و شکنجه گران آمریکای جنوبی نیست . در آن دادگاه چه ها که آشکار نخواهد شد . ملت ایران حق دارد این را برای آگاهی از تاریخ خود نیز شده از آمریکا بخواهد ."

۹ نظر:

  1. کیر تو کس زن مسلمنتون ثابتی این خامنهی قاتل رو زندان میکرد تروریست زن جنده را زندان میکرد
    خامنهی کسکش مردم عادی رو میکشه زن هرچی مسلمون هست خر مصری گایید . کیر تو محمد و کمونیست
    کون لیس آخوند.

    پاسخحذف
  2. زن شماها رو باید از کون کرد که ثابتی را با خامنهی زن جنده
    مقایسه میکنید کیر ثابتی میهن پرست به کس زن خمینی و محمد
    و چپ جاکش آدم کش بانک دزد پاسبان کش

    پاسخحذف
  3. کس ننه خامنهی کس کش هست چی بلغور کردی اینجا ننه جنده ؟
    کیر تو بالاترین که رژیمی هست و اینها رو چپ میکنه

    پاسخحذف
  4. ادبیات سلطنت طلبان وقتی عصبانی میشوند خیلی جالب است :-)

    پاسخحذف
  5. azizam hagh ba aghaee sabeti bod chon be khobi midonest ke onha mobarez nabodan balke ye mosht ekhlalgar va .... bodan

    پاسخحذف
  6. عبدالحسین سمنتا۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۲:۳۷

    از اصل مطلب گذشته٬ این جماعت سلطنت طلب انگاری سوزنشون تو همون دوران قبل از انقلاب گیر کرده.
    واقعن شاهزاده شما نمی خواد یه کم به شما ادب و تربیت یاد بده؟
    هی می خوام حساب شاهزاده رو از شما جدا کنم اما نمیشه. شاهزاده مسئول بدرفتاری های هوادارانش هست. گیرم دو روز دیگه به حکومت رسید٬ اونوقت با این ملتی که آدم رو درسته قورت می دن و سر تا پای فرهنگ ایرانی رو می شورن می ذارن کنار چی کار می خواد بکنه.
    فحش بدین آفرین از این بدترش رو بدین تا مشخص بشه این جماعت سلطنت طلب از چه وزن فرهنگی و ادبی در جامعه برخوردارند.
    ادامه بدین!

    پاسخحذف
  7. .
    شاه اللهی ، رجوی اللهی ، حزب اللهی ، پیوندتان مبارک
    .
    .
    این آقایون شاه اللهی ، هنوز دستشون به جایی بند نیست ، این طرز سخن گفتن و کردار و ادبشون با منتقدین شاه هستش ، اونوقت وقتی که سر کار بیان و قدرت و ارتش و ساواک و چماقدار زیر دستشون باشه ، باید دید که اونوقت چه بلایی سر مخالفین خود خواهند آورد !
    .
    .

    پاسخحذف
  8. راز وفاداری دلقکان مرده سیاسی به رژیم پشم
    چندی پیش رضاپهلوی با بردن شکایت از آقای خامنه ای به پیش دادگاه سازمان ملل جنجال آفرید. این عمل که از دیدگاه من بیشتر به یک ژست سیاسی شبیه میماند، با استقبال بسیار نسل جدید مواجه شد. خارجیان از این طرح وقتی پشتیبانی علنی میکنند که قصد شاخ به شاخ شدن با رژیم ملایان را داشته باشند. بازتاب این عمل نه فقط از دید خارجیان به دور نماند، بلکه از دید مردگان متواری سیاسی نیز همچنین. این برگهای سوخته و بیکار خارج از کشور که تعداد خود و حامیانشان در داخل و خارج از کشور از چند هزار نفر بیشتر تجاوز نمیکند، اول سعی در زیر سبیل در کردن این موضوع کردند. وقتی دیدند که موضوع بزرگتر از این حرفهاست، موضوع را مسخره جلوه دادند، ولی از آنجایی که مورد آماج انتقاد ایرانیان قرار گرفتند، به این عمل حمله متقابل کردند. اصولا این پیرپاتالهای خارج نشین تا به امروز که 33 سال از عمر این رژیم ملایی میگذرد، از هیچ کاری برای حفظ این رژیم دریغ نکرده اند. سعی نموده اند تا هر ابتکاری را در راستای سرنگونی رژیم ملایی در نطفه خفه کنند. بزگترین علت تراشی علیه این عمل این بود که مبتکر آن شخص رضاپهلویست. نه بیش و نه کم.
    تا اینکه دست قضا و قدر به کمک این دلقکان مرده رسید. چند روز پیش "صدای آمریکا" یک مرده مومیایی دیگر را به نام "پرویزثابتی" نبش قبر نموده و دو دستی تقدیم این پیرپاتالهای مرتجع و ضد ایرانی کرد.
    در یک پاتک به اصطلاح بانبوغ، دلقکان مرده ما، دوباره به یاد صحرای کربلا افتادند و سینه زنان برای منحرف ساختن جبهه ضد ملایی جوانان ایرانی، نامه ای به صدای آمریکا نوشتند و از سازمان تقاضا کرده اند که صدای آمریکا به ایشان میدان داده تا ثابت نمایند که رژیم شاه تحت سرپرستی پرویز ثابتی مسئول شکنجه در ایران بوده است. و درضمن میخواهند که دولت آمریکا طبق تعهدات خود، پرویز ثابتی را دستگیر و محاکمه نماید. در این نامه ولی خواستار محاکمه علی خامنه ای و امرای ساواما نشده اند. لابد برای ایشان موردی ندارد.
    من تعجب میکنم که این دلقکان مرده سیاسی چرا 33 سال صبر کرده اند تا چنین روزی برسد تا از پرویز ثابتی شکایت کنند.
    سئوال دیگر این است که بعد از 33 سال چگونه میخواهند مدرک بیاورند و این مدارک دارای چه کیفیتی هستند؟
    درضمن ایشان که در خارج از کشور مدفون هستند، به چه مدرکی در داخل ایران دسترسی دارند و اگر دارند، چه مرجعی در ایران با ایشان همکاری کرده تا ایشان به این مدارک دسترسی پیدا کنند؟
    و اگر تنها مدرک ایشان، آوردن شاهد است، چرا این را سابقا که تنور داغ بوده نکرده اند، یعنی 33 سال پیش؟
    در ضمن مگر این دلقکان که خودشان در جنایات رژیم تا حدی دست داشته اند و خود کارنامه ننگینی دارند تا چه حد صلاحیت گواهی دادن را دارند؟
    مگر همینان نبودند که قسم میخوردند صمد بهرنگی را ساواک کشت؟
    مگر همینان نبودند که قسم میخوردند که سینمای رکس را ساواک آتش زد؟
    مگر همینان نبودند که قسم میخوردند که علی شریعتی را ساواک کشت؟
    مگر همینان نبودند که جلوی خبرنگاران خارجی قسم میخوردند که در میدان ژاله "دهها هزار نفر را کشته اند و ایشان تمامی کشتگان را با چشم خود دیده اند؟
    مگر هم اینان نبودند که 12 فروردین 1358 به یک جمهوری "اسلامی" رأی مثبت دادند؟
    آیا این دلقکان سیاسی سابقا دروغ میگفتند و یا امروز؟
    کاملا مسلم است که این عمل تنها هدفی انحرافی دارد تا مسئله شکایت ازعلی خامنه ای، منحرف گردد.
    تازه انگار که این کافی نیست، نوشتاری را تحت عنوان " چرا رضاپهلوی، پرویز ثابتی را نیز تاکنون به دادگاهی بین المللی نکشانده؟" راخواندم.
    من هم متقابلا از این دلقک سیاسی میپرسم که: چرا تو که آنقدر "روشنفکری" و زبانت "سرخ" و جامه ات سیاه است، تا به حال از پرویز ثابتی شکایت به جایی نبردی؟ مگر 33 سال تو و دیگر همدلقکانت وقت نداشتید؟
    مسلما رژیم سابق، رژیمی دیکتاتوری بود. ولی پس از 33 سال، تجزیه و تحلیل اعمال آن رژیم را به عهده باستانشناسان بگذاریم و درد امروز خود را امروز دوا کنیم.

    پاسخحذف