۱۳۹۱ تیر ۱۹, دوشنبه

سفارت خانه های تروریستی و پدوفیلی جمهوری اسلامی را تعطیل کنید


 به نوشته دویچه وله فارسی
دوریس مولر شوی، سردادستان و سخنگوی دادستانی شهر فرانکفورت، در گفت‌وگو با رسانه‌ها تایید کرده که دادستانی شهر فرانکفورت به شکایت خانمی از سنگال رسیدگی می‌کند که می‌گوید دختر ۱۰ ساله‌اش حین بازی مورد تعرض مردی قرار گرفته است.
سخنگوی دادستانی فرانکفورت در این‌باره گفت: «این مرد ۴۵ ساله و معاون سرکنسولگری ایران در فرانکفورت است. ما اکنون در حال تحقیق از وی به اتهام آزار جنسی کودکان هستیم.»

دویچه وله نوشت :
حسن قشقاوی، معاون کنسولی، پارلمانی و امور ایرانیان خارج از کشور در مصاحبه با خبرنگار "خبرآنلاین"  بر گزینش دقیق پرسنل وزارت امور خارجه تاکید کرد و در مورد این "مسئولین و سربازان خط مقدم دستگاه دیپلماسی" گفت که «از مجموع چهار هزار پرسنل موجود در وزارت خارجه ۲۸۰۰ نفر بسیجی عادی و ۱۷۰۰ نفر بسیجی فعال هستند( البته بالاخره  ما نفهمیدیم 4000 نفر یا 4500 نفر) 
پیشتر نیز یک دیپلمات ایرانی در برزیل به دلیل تعرض جنسی به دختران جوان در یک استخر از محل خدمت خود به ایران فراخوانده و سپس از کار اخراج شد.

با توجه به تعرض دیپلماتهای ایرانی به کودکان در برزیل و آلمان و اعتراف رژیم به بسیجی بودن  پرسنل و دیپلماتهای سفارتخانه های جمهوری اسلامی و سابقه سفارت خانه های رژیم در جاسوسی و ترور مخالفین , ما می توانیم خواهان اخراج و تعطیلی سفارت خانه های تروریستی وپدوفیلی حکومت جمهوری اسلامی شویم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر