۱۳۹۱ تیر ۱۴, چهارشنبه

گزارش و عکسهایی از تظاهرات گسترده آنارشیستها در اول ماه مه 2012 در نقاط مختلف دنیا



 به دعوت سندیکای آنارشیستی CNT-IAA  ده ها هزار نفر در تمام کشور اسپانیا درشهرهای کوچک و شهرهای بزرگی مانند بارسلونا , مادرید , والنسیا,  سویلا  و...... به خیابان آمدند.




  آنارشیستهای ایتالیا در شهر پارما  به دعوت سندیکای آنارشیستی   USI-IAA به خیابان آمدند.




آنارشیستهای فرانسه است در شهر کان  Caen به دعوت سندیکای آنارشیستی CNT-IAA به خیابانها آمدند و هزاران اعلامیه برای بایکوت انتخابات پخش کردند و همچنین در شهر پو فرانسه از سندیکای آنارشیستی CNT-IAA در جشن اول ماه مه اتحادیه کارگری شرکت کردند و به نقد كنفدراسيون عمومى كارگران فرانسه (س ژ ت) و سیاستهای رفرمیستی آن پرداختند.


 در لندن النگلیس صدها نفر از آنارکو سندیکالیستها به دعوت SolFed-IAA در یک بلوک رادیکال شرکت داشتند.در شهر بریستول انگلیس نیز یک آکسیون اعتراضی برگزار شد.
در شهر روساریو آرژانتین, آنارشیستهای  F.O.R.A.-IAA  در تظاهرات اول ماه مه شرکت کردند و یک شماره نشریه خود به نام „El Florista“ را در باره اتحادیه های کارگری منتشر کردند.
در شهر پورتوالگره برزیل و شهر دیگری به نام سائوپائولو برزیل  تظاهرات و در شهرCOB-IAA  جشنواره  فرهنگی برگزار شد.
در شهر پورتو پرتقال AIT-SP فراخوان شرکت در تظاهرات اول ماه مه را داد و با اشغال مرکز شهر   Es.Col.A اعلام همبستگی کردند .




آنارشیستهای بلگراد صربستان در تظاهرات اول ماه مه2012 که به فراخوان 
ASI-IAA به خیابان آمدند.
آنارکو سندیکالیستهای  KRAS-IAA در شهر مسکو روسیه در برابر ظلم و ستم دولت ,موفق به برگزاری تجمع روز اول ماه مه شدند که همچنین مورد حمایت آنارشیست های زیادی گردید و با شعارهایی مانند "مقاومت - خودسازماندهی - خود حکومتی" به خیابان آمدند به طوری که آن را به صراحت در برابر ناسیونالیسم  احزاب چپ و راست قرار دادند
 
در ورشو لهستان اتحادیه کارگری آنارکو سندیکالیستها به نام ZSP-IAA
که از سال 1939 فعال است در روز اول ماه مه 2012 با انتقاد و اعتراض به بدتر شدن شرایط کار، محدود کردن حق اعتصاب و بالا بردن سن بازنشستگی  به خیابان آمدند برعلیه رفرمیستها و نئولیبرالها.
یک تظاهرات توسط آنارشیستهای کرواسی MASA در شهر ریجکا  برای همبستگی و کمک متقابل علیه بحران اقتصادی، بیکاری، ناسیونالیسم و الحاق به اتحادیه اروپا انجام شد.
 اول ماه مه 2012 در شهر آمستردام هلند از تظاهرات آنارشیستها به دلیل نداشتن اجازه پلیس جلوگیری شد و مورد ضرب و شتم و سرکوب پلیس قرارگرفتند و دستگیر شدند.در یک فراخوان آنارشیستی علیه ظلم و ستم دولت هلند و محدودیت درآزادی بیان  ولغو نظام سرمایه داری نوشته شده بود.
آنارکو سندیکالیستهای ASF استرالیا همراه با آنارشیستهای محلی شهر ملبورن   تظاهرات اول ماه مه را در جلوی ستون یادبود برای جنبش روز 8-ساعت کار، که در سال 1856 بوجود آمد را برگزار کردند که این بنای یادبود مربوط به اعتصاب غم انگیز ماه مه 1886 در شیکاگو است.
 ترجمه بخشی از گزارش آنارکو سندیکالیستهای کلن - بن

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر