۱۳۹۱ آبان ۲۱, یکشنبه

عوامل رژیم به جای ریختن اشک تمساح ,می بایست خانواده ستار بهشتی را آزاد می گذاشتند


منبع عکس 

در حال حاضر رژیم جمهوری اسلامی طبق معمول باری دیگر در حال آماده کردن خود برای اجرای یک سناریو تکراری برای ماست مالی کردن قتل ستار بهشتی است و چیزی که بیشتر از همه اکنون اهمیت دارد باید به دفاع از خانواده ستار بهشتی برخیزیم که در زیر فشار شدید نیروهای امنیتی قرار دارند و در این شرایط نه تنها این خانواده را داغدار کرده اند بلکه فشار را بر خانواده ستار بهشتی آنچنان زیاد کرده اند که سکوت کنند و نتوانند مصاحبه کنند و در حبس خانگی بسر می برند تا بعد از مدتی آبها از آسیاب بیفتد و افکار عمومی در ایران و جهان حساسیت خود را از دست بدهد.
عوامل خون آشام جمهوری اسلامی به جای ریختن اشک تمساح می بایست ابتدا خانواده ستاربهشتی را آزاد می گذاشتند و به جای اینکه شاهد اجرای سیرک رژیم از جمله در مجلس اسلامی  توسط افرادی مانند احمد توکلی , محمد حسن ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس  , مهدی کوچک زاده  و بیانیه ستاد حقوق بشر قوه قضاییه در مورد قتل ستار بهشتی
و دستور پیگیری موضوع قتل توسط آملی لاریجانی ریاست قوه قضائیه  و........باشیم می بایست به مبارزات خود بر علیه رژیم بیفزائیم و تا زمانی که جمهوری اسلامی هست شاهد چنین جنایاتی خواهیم بود و چه با قلم مبارزه کنیم و یا به اشکال دیگر.
 مطلب مهم دوم آنست که دوستان وبلاگنویس و فعالین سیاسی و اجتماعی در داخل کشور اصول مخفی کاری را در دنیای مجازی رعایت نمی کنند و ما می دانیم که جمهوری اسلامی در فضای مجازی امروزه فعال تر از گذشته حضور دارد و اصول مخفی کاری را می بایست در فضای مجازی رعایت کنیم.
 مطلب مهم سوم آنست که جامعه در حال انفجار است و گرسنگی و بی کاری بیداد می کند . کارگران ,کارمندان و حتی کارمندان ارشد و پزشکان و مهندسین دولتی ماه های مدیدی است که  حقوق خود را دریافت نکرده اند . جمهوری اسلامی می خواهد با کشتن افرادی مانند ستار در جامعه ایجاد ترس و رعب و وحشت کند تا سرنوشت سوریه بر سرش نیاید .
 تاکتیک حذف فیزیکی وبلاگنویسان در جهت ایجاد رعب در جامعه که توسط رژیم اعمال می شود بدترین تاکتیک برای حفظ قدرت سیاسی است و به لحاظ استراتژیک اتفاقا زمینه سرنگونی رژیم را فراهم می کند.با اتخاذ تاکتیک حذف فیزیکی انسانهایی که فقط قلم در دست دارند باعث خواهد شد که اینبار اسلحه در دست بگیرند.تنها به وسیله قلم مبارزه کردن باعث عقب نشینی و باز شدن فضای سیاسی نخواهد شد. رژیم برای ادامه بقا, حالت تهاجمی به خود گرفته است و نهایت هزینه برای یک انسان که جانش است را اگر قرار است به دلیل گرفتن صرفا قلم باشد پس چه بهتر که برای دفاع از خود به اشکال دیگری از مبارزه روی آورد.
 

۱ نظر:

  1. آسیابان: هر چه داریم از پادشاه است
    زن: چه میگویی مرد ماکه چیزی نداریم!
    آسیابان: آن هم از پادشاه است

    پاسخحذف