۱۳۹۲ مرداد ۱۷, پنجشنبه

معرفی مصطفی پورمحمدی برای وزارت دادگستری از طرف حسن روحانی توهین به شعور مردم و عدالت است



در رابطه با حضور جهره های امنیتی , نظامی و اصولگرایان در حساس ترین و مهمترین پست های کابینه دولت روحانی باید گفت که آنچه که نکو است از بهارش پیدا است و از کوزه چنین کابینه ای همان تراود که در او است. 

دادگستری که وزیرش مصطفی پورمحمدی باشد زیبنده نام بیداد گستری است. انتخاب مصطفی پورمحمدی از طرف حسن روحانی پشت کردن به رای دهندگانی است که امید به تغییر( کاذب)  داشتند اما در همین ابتدا با انتخاب یکی از اعضای هیئت مرگ و عدم انتخاب زنان در کابینه باعث شد که بسیار زود توهم آنان فرو بریزد و بدانند که حسن روحانی با وعده های دروغین آنان را فریفته است. 

آقای حسن روحانی این ره که تو می روی به ترکستان است.اگر روحانی تصور کند که بعد از وزارت مصطفی پورمحمدی ما فعالین حقوق بشری سکوت خواهیم کرد باید بداند که اشتباه می کند و بداند که مصطفی پورمحمدی جلاد بعد از قرار گرفتن در لیست وزرای کابینه به پاشنه آشیل دولتش تبدیل خواهد شد.

 لوسی موریون- مدیر بخش پژوهش گزارش‌گران بدون مرز، می گوید: «انتخاب پورمحمدی نه تنها یک سیلی بر کسانی است که علیه مصونیت از مجازات تلاش می‌کنند، بلکه توهین به خانواده‌های روزنامه‌نگاران و زندانیان سیاسی‌ است که در زمان مسئولیت وی کشته شده‌اند.» که باید گفت فراتر از اون توهین به شعور مردم و عدالت است.

مصطفی پورمحمدی طی سال های 1384 تا 1387 درکابینه اول محمود احمدی نژاد، مسئولیت وزارت کشور را بر عهده داشت  و اینک هم که وزیر پیشنهادی حسن روحانی برای پست وزارت دادگستری است که نشان می دهد خود حسن روحانی بین خود و محمود احمدی نژاد تفاوتی نمی بیند پس نباید انتظار داشته باشد که مردم بین آنان تفاوتی ببینند که تازه با عدم پیشنهاد زنان برای وزارت نشان می دهد که تا همینجا در همین مدت کوتاه کارنامه روحانی از کارنامه احمدی نیز بدترهم بوده است.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر