۱۳۹۰ آذر ۲۲, سه‌شنبه

خوانندگان وبلاگ مراقب سایت صالحات نیوز باشید



خوانندگان وبلاگ مراقب سایت صالحات نیوز باشید که اگر بر روی آن کلیک کنید هک می شوید. هکرهای مزدور سایت صالحات نیوز , بارها و بارها تلاش کردند که با گذاشتن کامنت , خوانندگان این وبلاگ و خود من را هک کنند بنابراین به هیچ عنوان بر روی آن کلیک نکنید.

دوباره امروز 13/12/2011 سایت صالحات در بخش نظرات پیام گذاشته بود و برای حفظ امنیت خوانندگان وبلاگ مجبور شدم که بخش نظرات را کنترل شده کنم که کسی اتفاقی روی آن کلیک نکند که هک شود.


هشدار مهم امنیتی درباره لینک های آلوده رژیم کاملا توجه کنید.







رژیم گندیده و پوسیده ولایت فقیه برای آن که پیش از مردن دست و پائی بزند به یاری هکرهای خودفروخته ای که نام ارتش سایبری را به روی خود گذاشته اند ترفند نوینی را در شبکه اینترنت به کار گرفته است. مزدوران رژیم اهریمنان دوزخی لینک های آلوده ای را مربوط به سایت xxx.salehat .ir به وبلاگ ها و وبسایت های ضد رژیم می فرستند. در ظاهر این لینک ها پس از کلیک بر روی آنها بیننده را به صفحاتی درباره نایب امام زمان بودن خامنه ای و یا آمدن امام زمان به خواب فلان آخوند و گفتن این که امام زمان پرچم اسلام را پس از ظهور به دست خامنه ای خواهد داد و پرت و پلاهای چرندی از این دست می برند اما پس از کلیک بر روی این لینک ها فایلی با اندازه دویست کیلوبایت بر روی کامپیوتر بیننده نصب می شود. مکانیسم این فایل مخرب Root Kit بوده و کارکرد آنKey Logger  است. به زبان ساده پس از نصب این فایل مخرب، شما پس از On Line شدن هر کلیدی را که فشار دهید به مراکز اطلاعاتی رژیم مخابره خواهد شد. با این ترفند رژیم تاکنون چند وبلاگ نویس را شناسائی و دستگیر کرده است و شما اگر می بینید وبلاگی از کار افتاده است شاید برای دستگیر شدن نویسنده آن پس از شناسائی بوده است. این فایل مخرب هرگز با آنتی ویروس های کامپیوتری شناسائی نمی شود چون مکانیسم آن Root Kit است نه ویروس کامپیوتری. از این روی شایسته است که:

1- شما اگر وبلاگ نویس هستید و یا وبسایتی را می گردانید لینک های آلوده salehat .ir را از وبلاگ یا وبسایت خودتان پاک کنید.
2- همه دوستانتان را از این ترفند نوین هکرهای خودفروخته رژیم آگاه کنید.
3- اگر با این لینک ها برخورد کردید هرگز بر روی آنها کلیک نکنید.
4- شما اگر به هر دلیل بر روی این لینک ها کلیک کرده اید بیدرنگ همه هاردتان را فرمت کرده و سیستم عاملی را که با آن کار می کردید از نو نصب کنید.
5- پیش از پاکسازی کامپیوترتان هرگز On Line نشوید.
6- دانش خودتان را درباره فایل های Root Kit افزایش دهید.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر