۱۳۸۷ اسفند ۵, دوشنبه

تابوتهای گمنام را در مجلس و قوه قضاییه ، وزارتخانه ها و حوزه علمیه دفن کنید

دفن تابوتهایی که اصلاً معلوم نیست چه چیزی درون آن است ، چرا 20 سال است که این تابوتهایی که ادعا می شود شهید گمنام هستند تا امروز آواره بوده اند ؟ چه کسانی مسئول این آوارگی هستند ؟ باقیمانده دیگر اجساد جنگ در این 20 سال کجا هستند؟ کجا این استخوانها را نگهداری می کنید؟ چرا این اجساد را در این 20 سال دفن نکرده اید؟ اگر این اجساد را دفن کرده بودید پس چرا دوباره از زیر خاک در آورده اید؟ این تابوتها تا به امروز بعد از گذشت 20 سال کجا بوده اند؟ چه کسانی این تابوتها را پنهان کرده بودند و در کجا تابوتها را مخفی کرده بودند ؟ آیا واقعاً استخوان کشته شده های جنگ در آنها است؟ آیا مطمئن هستید که به اجساد عراقی ها تعلق ندارد ؟ از کجا هویت ایرانی بودن آنها را تشخیص دادید ولی قادر به شناسائی هویت فردی آنها نیستید ؟ بسیاری از کساتی که کشته شدند اصلاً مسلمان نبودد پس چطور استخوانهای آنها برای شما مقدس هستند؟ آیا این اجساد واقعاً از جنگ در 20 سال پیش هستند و توسط خود شما کشته نشده اند؟ آیا این خمیتی نبود که در بهشت زهرا گفت شاه قبرستانها را آباد کرد ولی خود شما دارید دانشگاها و سرتاسر ایران را قبرستان می کنید ؟ چرا با استفاده از آزمایش DNA هویت استخوانها شناسائی نشده است؟ چه کسانی عامل ادامه جنگ به مدت 8 سال بودند و همین جوانانی که در تابوت هستند را به کشتن دادند و شعار جنگ ، جنگ تا پیروزی می دادند؟ جنایتکاران جنگی چه کسانی هستند ؟ چرا برای کشته جوانان ادعا می کنند ارزش قائلند اما برای جوانان زنده یا جانبازان همان جنگ که آنها را شهید زنده می دانند و دست به خود سوزی می زنند هیچ ارزشی قائل نیستند ؟
آگر شهدای گمنام برای شما ارزش( سو استفاده کردن ) دارد چرا در یکایک خانه های خود دفن نمی کنید؟ چرا در یکایک خانه بسیجیان این تابوتها را دفن نمی کنید؟ چرا این تابوتها را در ساختمان دولت ، مجلس ، قوه قضاییه ، مجلس خبرگان، مجلس شورای نگهبان ، مجلس تشخیص مصلحت نظام ، امام زاده ها ، چاه جمکران ، مشهد مقدس ، کمیته امداد امام، حوزه های علمیه ، بنیاد 15 خرداد، بنیاد شهید، اداره آب ، اداره برق، اداره پست ، در کارخانه ها ، در پالایشگاه ها ، در مراکز انرزی اتمی ، وزارت امور خارجه ، سفارتخانه های جمهوری اسلامی و در تمامی وزارت خانه ها دفن نمی کنید؟
چرا آنها را فقط در جاهای بی ربط ، بالای کوه هایی که مرکز تفریحی مردم هست یا در دانشگا ها دفن می کنید؟ چه ریگی در کفشتان هست؟ چرا لااقل هر کدام از اینها را به خانواند هایی که فرزندانشان مفقودالاثر هستند و جنازه فرزندانشان را ندارند تحویل نمی دهید ؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر