۱۳۹۲ آبان ۲۱, سه‌شنبه

ابهامات و نکاتی پیرامون ترور میرشمس‌الدین پورباقری, مجتبی احمدی , صفدر رحمت‌آبادی و موسی نوری قلعه‌نو


 با توجه به اخبار موجود تا امروز 3 شنبه 12.11.2013 ابهاماتی پیرامون ترور میرشمس‌الدین پورباقری عضو هیئت مدیره شهر جدید پرند و شهردار اسبق انزلی و لاهیجان
, ترور مجتبی احمدی فرمانده جنگ سایبری رژیم

,ترور صفدر رحمت‌آبادی معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت
, موسی نوری قلعه‌نو دادستان زابل
وجود دارد .
پس از آنکه سازمان ارتجاعی اسلامگرایان موسوم به جیش العدل ترور موسی نوری قلعه نو دادستان رژیم جنایتکاردر زابل را به عهده گرفت و ادعا کرد که فیلم عملیات بزودی در دسترس رسانه ها قرار خواهد گرفت این ادعا می توانست در آن روز موقتا مورد قبول واقع شود تا زمانی که اخبار و اطلاعات جدیدی به رسانه ها نرسیده باشد و اتفاقات جدیدی به وقوع نپیوسته باشد.
 منصور حقیقت‌پور نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو‌یی تاکید کرد که حادثه ترور دادستان زابل هیچ ارتباطی به موضوع سراوان ندارد و به دلایل غیرسیاسی این کار انجام شده است.
 بعد از ترور زابل 2 ترور دیگر نیز صورت گرفته است یعنی ترور صفدر رحمت‌آبادی معاون پارلمانی وزارت صنعت، معدن و تجارت و ترور میرشمس‌الدین پورباقری عضو هیئت مدیره شهر جدید پرند و شهردار اسبق انزلی و لاهیجان و قبل از ترور زابل نیز ترور پاسدار مجتبی احمدی در کرج صورت پذیرفته بود .
نکته اشتراک ادعای رژیم در هر 4 مورد تاکید بر عدم ترور سیاسی بوده است و اینکه اساسا قتل ها غیر سیاسی بوده اند اتفاقا اینجا است که ابهامات بیشتری ایجاد می کند که چطور کشته شدن 4 مقام دولتی با انگیزه غیرسیاسی صورت گرفته است ?
نکته مشترک دیگر گویا در هر 4 ترور بودن آنها در ماشین های خود هنگام ترور بوده است و در 3 مورد با اسلحه و 1 مورد با چاقو قتل صورت گرفته است
اگر اظهارات رژیم را تا اینجا درنظر بگیریم ظاهرا در 2 مورد بجز ترور زابل قاتل یا قاتلین مقامات رژیم را غافلگیر نکردند و به زبانی دیگر آشنا بوده اند و در مورد پاسدار مجتبی احمدی رژیم بسیار ضد و نقیض برخورد کرد و در این رابطه با 3 مورد دیگر مشخص نشد که بالاخره به کدامیک شبیه بوده است?

از این 4 قتل 2 قتل در کرج صورت گرفته است.یعنی ترور مجتبی احمدی و ترور شمس‌الدین پورباقری و یکی زابل و یکی در تهران و در رابطه با همین خبر یکی از کاربران بالاترین می نویسد  : " احتمال می دهید که افرادی که ترور شده اند، وجه مشترکشان چه هست؟ پاسداری که در کرج کشته شد را نمی دانم ولی این دو نفر دیگر، حکومتی های برآمده از قومیت های غیر فارس هستند. شاید هم نفرات را بدون دلیل خاص انتخاب می کنند جهت وحشت آفرینی"
با توجه به اطلاعات رسانه ای تا کنونی به باور من این ترورها یا بخشی از آن به احتمال زیاد کار خود باندهای مافیایی حکومت است و مربوط به جنگ قدرت درونی حاکمیت می باشد که البته حوادث و اخبار آینده هر چه بیشتر می تواند تحلیل ما را به واقعیت نزدیکترکند.

نظام جلالی 12.11.2013


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر