۱۳۹۱ مهر ۳, دوشنبه

خوب حالا که بخور بخوره و مجلس هم گه خورده سردار توهم بگو که گه خوردی





رئیس قوه قضائیه با اشاره‌ای ضمنی به پرونده فائزه هاشمی گفت: شنیده‌ام یکی از دوستان بیان داشته است که اگر نیم‌روز فلانی[فائزه هاشمی] را به زندان بیندازند، ریشش را خواهد تراشید؛ من به آن عزیز می‌گویم که مطمئن باشید چند وقت دیگر که محاسنتان بلند تر می‌شود قطعا باید همه آن‌ها را بتراشید![خنده حضار]
چندی پیش سعید قاسمی با اشاره به حکم هشت ماه زندان و ۶۰ ضربه شلاق عامل اهانت به فائزه هاشمی گفت: «اگر چنین حکمی را برای فائزه بریدند و نصف روز این خانم زندان رفت، من ریشم را می‌تراشم!»

 محمود احمدی نژاد در پاسخ این سوال بهمن کلباسی که پرسید در مجلس ایران پرسیدند که اینهمه آدم اینجا چکار می کنند و چرا ۱۶۰ نفر همراهتون هستند؟ گفت: " گه خوردند "!

خوب حالا که بخور بخوره و مجلس هم گه خورده ,سردار توهم بگو که گه خوردی
خلاصه سردار یا باید بگی گه خوردی یا گه را به خوردت خواهند داد مانند سعید امامی ولی با این فرق که به سعید امامی واجبی دادن خورد و ریق رحمت را سر کشید ولی به تو گه می دهند بخوری که بگویند سردار به قولش وفا کرد و خودش گه را نوش جان کرد و ریق رحمت را سر کشید.
البته سردار قاسمی بعید نیست که  صادق لاریجانی فقط فائزه را فرستاده زندان تا ریشت را بزنی ولی حالا که بخور بخور است و مجلس هم گه خورده تو هم بگو که گه خوردی تا  تیر لاریجانی به سنگ بخورد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر