۱۳۹۰ آذر ۴, جمعه

فعالیتهای وزارت اطلاعات و حاکمیت در قالب سخنرانی محققین و اساتید حوزه و دانشگاه


همانطور که می دانید , مراکز فرهنگی , مذهبی و امنیتی جمهوری اسلامی و مخصوصا  وزارت اطلاعات , عوامل خود را تحت نام محقق , استاد , سردار, دکتر, حجت السلام و... به دانشگاه ها و مکانهای سخنرانی می فرستند و مشغول دروغگوئی , تبلیغ برای جمهوری اسلامی , ترویج مرد سالاری و تعصب , جعل تاریخ ,تبلیغ نفرت و کینه نسبت به غیر شیعیان, تبلیغ به قتل خودسرانه و بدون محاکمه  , تئوریزه کردن جنایت, ترویج خرافات , تبلیغ تفکر فاشیستی , ترویج تقدس گرائی و تقدس مابی , تحریف تاریخ مانند اینکه (مدتی است که بیان داستان های جعلی از داستان استر رواج پیدا کرده است . به نظر می رسد ناصر پورپیرار و به تازگی علی اکبر رائفی پور نقش مهمی در ترویج این داستان ها داشته اند .[۲۵] [۲۶] برخی با توجه به این داستان تحریفی، سیزده به در را ناشی از پوریم یهودیان می دانند، و معتقدند در سیزده فروردین ایرانیان قتل عام شدند.البته تمام این داستان های جعلی یکسان نیستند اما در اکثر آنها مواردی واژگون نسبت به گفته های کتاب استر بیان می شود. ) و کلا مشغول  مغز شوئی مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان هستند از جمله این افراد استاد علی اکبر رائفی پور /  دکترحسن عباسی /   سردار مهندس حاج سعید قاسمی , دکتر روازادهدکتر انوشه  , حجت السلام مهدی دانشمند , آخوند اديب يزدي  , آیت الله سعیدی امام جمعه قم و..........و یا تحت نام نویسندگان موسسه مطالعات و  پژوهشهای سیاسی ( وابسته به وزارت اطلاعات )       و یا نویسندگان مرکز تحقیقات علمی و سیاسی مانند محمد تقی تقی پور یا  مرکز اسناد انقلاب اسلامی ایران و یا سازمان تبلیغات اسلامی , کتاب  و مقاله منتشر می کنند یا در قالب خواننده و کارگردان مانند محمد رضا میر ابراهیمی سیاست های وزارت اطلاعات را به پیش می برند. 

جمهوری اسلامی زمانی که به بهانه مبارزه با جنگ نرم بودجه های عظیمی را به آن اختصاص داد که در این راستا با شعار هر بسیجی یک وبلاگ و هر حوزه پایگاه بسیج یک سایت تلاش کرد که عرصه اینترنت را نیز اشغال کند ابتدا تا چند سال شروع کردند به کپی و بازنشر خرافات مذهبی در وبلاگها و سایتهای ایجاد شده که به شکل زنجیره ای مطالب نسبتا یکسانی را بازنشر دادند بدون آنکه به لحاظ محتوائی باهم تفاوتی را داشته باشند و مطالب آنها برای اندیشه جستجوگر جوانان حرفی برای گفتن نداشت و از آنطرف 10 میلیون سایت و وبلاگ را فیلتر کردند ولی از آنجائی که جوانان برای فرار از تبلیغات خرافی و مذهبی رژیم به اینترنت پناه آورده بودند بنابراین مخاطب وبلاگها وسایتهای بسیجیان خودشان بودند و نه جوانانی که از فرهنگ مذهبی رژیم گریزان بودند. با توجه به این واقعیت تئوریسین های رژیم به این نتیجه رسیدند که بهترین کار آن است که با استفاده از کتب و مقالات فاشیستهای آلمان ذهن جستجوگر جوانان را با اطلاعات دروغ و تحریف شده و افکار فاشیستی  به خود مشغول کنند که در این زمینه سایتها و وبلاگهای گوناگونی را به شناخت شیطان پرستی , صهیونیسم و فراماسونری و....اختصاص دادند و بسیاری از موضوعات بی ربط را به هم ارتباط داده اند تا به خیال خود هر اندیشه انسانی که می تواند آلترناتیو آنها باشد را به لجن بکشند و تخریب کنند از جمله در مورد آنارشیسم نوشته اند:
"  آيا شيطان‌پرستها با آنارشيستها‌ ارتباط دارند؟
جواب: آنارشيسم به معناي هرج و مرج طلبي است. و از آنجايي كه شيطان‌پرستي هم قانوني را برنمي‌تابد و بي‌قانوني محض و گريز از قانون را ترويج مي‌كند، خود بخود در بين گروه‌هاي آنارشيستي دسته‌بندي مي‌شود. از سوي ديگر يكي از نهادهاي شيطان‌پرستي ؟؟؟ وارونه است كه نماد آنارشيسم مي‌باشد. بنابراين شيطان‌پرستي ارتباط نزديكي با آنارشيسم دارد."

همانطور که می دانید معنای آنارشیسم اصلا هرج و مرج طلبی نیست و اگر هم چنین معنایی را داشت و اگر شیطان پرستی نیز قانوني را برنمي‌تابید و بی قانونی محض و گریز از قانون بود باز هم نمی توانستیم به این دلیل به هم ارتباط شان دهیم.آنارشیستها به خدا اعتقاد ندارند وطبیعتا به شیطان , جن,  پری و...نیز اعتقادی ندارند و همه را زائیده توهم, تخیل و ترس انسان می دانند پس اساسا به نظر آنارشیستها شیطانی وجود ندارد و آنارشیستها به هیچ خدا ,سرور ,صاحب , رهبری اعتقاد ندارند و هیچ کس و هیچ چیز برایشان مقدس نیست و هیچ کس و هیچ چیزی را پرستش نمی کنند. نماد آنارشیسم هیچ ربطی به نماد شیطان پرستی ندارد بنابراين شيطان‌پرستي هیچ ارتباطی با آنارشيسم ندارد.

در اینجا به چند نمونه که دررابطه با مزخرفات عوامل رژیم برای مغز شویی مردم در یوتوب هست نگاهی می اندازیم :


نظر آخوند با عقده های جنسی در باب دختران کم سن و خردسال 

تفکرات آخوند در باب دختران شیک پوش و دانشجو

 آخوند بعد از دیدن فیلم های تخیلی (احتمالا جنگ ستارگان)

آیت الله حائری شیرازی

عاقبت آخوند دروغگو


۲ نظر:

  1. طبق نظریه ای باستانی به نام نظریه نسبیت <: اعتقاد دارم قطعیتی وجود ندارد حتی در ساختار آنارشیسم با این حال اصل آزادی فردی رو نباید فراموش کرد و من آزادم در اندیشیدن به دنیایی ماورایی با شیوه خویش که اینجا البته نفی شده .در بقیه موارد موافقم با مقاله .

    پاسخحذف
  2. ممنون سمیرا محترم از اظهار نظرتان

    پاسخحذف